TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Anna -lehti ja Särkkä (Aino 2011-07-22 12:02)

Anna -lehti ja Särkkä

Aino
2011-07-22 18:40

Tarkoitiuksesi on takertua kirjoituksiin erikoisella tavalla, et ota kantaa kirjoitusten asiasiältöön, vaan alat arvostelemaan pelkästään kirjoittajaa ja arvailemaan asioita, mistä sinulla ei ole mitään tietoa.

No tässähän se pata sitä kattilaa soimaakin! Onneksi tiedät minun tarkoitusperäni tai edes sen, kuinka kauan olen palstaa seurannut tai tänne kirjoitellut. Ja on myös mukavaa, että kohdistat viestisi, joka kritisoi minun kirjoitusteni asiasisältöä, ainoastaan minulle, kun ylempänä Avanaq kertoo sisälukutaidosta ja kertoo ettei "ihmettele kirjoituksiani". Vastaavasi "Reino" nimittelee minua provoksi yms.

Näin agressiivista kirjoittajaa täällä ei ole aikaisemmin kai ollut. Paljon paremman sisällön saisi keskusteluun vähän pehmeämmällä kannanotolla, mutta sihenhän et ole ehdotuksista huolimatta alkanut, vaan jatkat laukomalla mitä sattuu mieleen tulemaan.

Kuten ylempänä sanoin, en ole nikkiäni ihan tänään vasta luonut. Toisessa viestiketjussa oli mielestäni sinun omissa kannanotoissasi melko negatiivinen ja aggressiivinenkin sävy, mutta sinulle se toki suotakoon. Toisekseen tähän mennessä kukaan (Reinon kommenttia lukuun ottamatta) ei ole kehottanut minua "ottamaan asioihin pehmeämmin kantaa", lähinnä olemme käyneet Avanaqin kanssa kädenvääntöä Annan artikkelin sisällöstä ja siitä, miten ko. juttu pitäisi tulkita. Ja olimme tässä asiassa eri mieltä, käsittääkseni kuitenkin ihan sovussa ja ilman riitelyä, eikös vain, Avanaq?

Ei kiinosta seurata tällaista provoilua !

Pakkohan ei tietenkään ole. Ihmettelen tosin, mikä tekstissäni on provoamista? Seison kaiken kirjoittamani tekstin takana, eikä mielipiteeni Annan juttuun liittyen ole keksitty ihan vain provoamistarkoituksissa. Jotenkin se vain menee niin, että Avanaqille on suotavaa kommentoida toisen palstailijan sisälukutaitoa, vaan siihenpä ei saa antaakaan vastinetta.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu