TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssiin haku (Tanssivainen 2011-04-23 10:58)

Tanssiin haku

Ainakiire
2011-05-01 14:32

En voi olla vastaamatta MardiJan kirjoitteluusi, missä kerrot että: "On sovittu että mies vie.....jne."

Minä tulkitsen kertomasi illuusioksi, varsinkin sen kokemuksen perusteella, mikä itselläni on, että ei ole montakaan viikkoa, kun kävin tansseissa, ja naisten rivissä oli puolta enempi naisia tyrkyllä kuin vuotta aikaisemmin, ja ei siinä kaikki. Miehiä oli puolta vähemmän kuin vuotta aikaisemmin!!!

Illuusio siinä tilanteessa on jos ajattelee että pitäisi odotella, että mies veisi, kun on sovittu niin.

Onhan tosiaankin toteutettava käytännössä lopulta jotain muuta kuin mitä on sovittu, sillä eihän ainakaan se olisi hyväksyttävää, että naiset lähtisivät kotiinsa kesken illan, turhaan odotellessaan, että joku mies hakisi. Se olisi minusta paluuta vanhaan ajatteluun ja käytäntöön.

Ehdotukseni on se joka jo luonnostaan tulee noihin paikkoihin, että tanssitaan oman sukupuolen kanssa enenevässä määrin, ja iästä riippumatta. Niinhän on tehty kautta aikojen ympäri koko maailman. Itse en enää ole nuori, mutta olen vanha nuori ja haen myös omaa sukupuolta olevia, jos tilanne vaatii

Kehitys jatkuu ja tulee tilalle jotain muuta pikkuhiljaa, jos eivät miehet tanssi enenevässä määrin. Katselen uteliaana, minkälainen se kehitys tulee olemaan, sillä eiväthän naisetkaan loputtomiin suostu tanssimaan vain toistensa kanssa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu