TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Oppinut tanssimaan toisella tyylillä bugg (Ainakiire 2011-02-19 15:39)

Oppinut tanssimaan toisella tyylillä buggia

Ainakiire
2011-02-26 2:32

Juu Päivi, olen nainen, ja kirjoituksesi kyllä kertoo kokemuksesta mitä sinulla on varmasti paljon enempi kuin minulla. Vaikuttaa siltä että ollaan bugg aloituksesta samaa mieltä.

Yleensä kokeneemmalla seuraajalla on helpompi seurata vaikka minkälaista liikehdintää, kun taas aloitteleva tukeutuu niihin säännönmukaisiin kuviohin ja hämmennystä tapahtuu enempi, jos viejä niistä poikkeaa.

Jos olet lukenut kirjoituksiani, kuvailen kyllä osan niistä säännönmukaisuudeesta poikkeavalla tyylillä viejiä, joita keskustelun mukaankin vaikuttaisi olevan suuri osa. Tai sanotaanko niin että suuri osa tanssijoista on kehittänyt itselleen henkilökohtaisen tyylin, mistä minä kyllä pidänkin, sillä sellaisessa on haasteellisuutta.

Mietteeni onkin keskustelun alusta asti ollut se että, onko nuo kirjoitetut säännöt paikkansapitäviä tuon bugg-aloituksen suhteen? Tässä on keskusteltu sitten paljon muutakin arvokasta bugg tanssista ja kaikki on olleet hyviä ja tervetulleita ajatuksia. Kyllä, sanoisin tuohon kysymykseesi, eli pyrin vaistomaisesti aloittamaan oppimallani tavalla, mutta seuraan kyllä viejää yleensä onnistuneesti.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu