TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Oppinut tanssimaan toisella tyylillä bugg (Ainakiire 2011-02-19 15:39)

Buggin aloitusrutiini

Ainakiire
2011-02-25 11:06

Suken vastaus kuullostaa sellaiselta varmalta vienniltä, mitä olen pyrkinyt seuraamaan. Yhtä varmoja asiasta eivät muut olekaan, joten aloituksessa voi odottaa lähtöä myös eteen, niinkuin tuolla säännöissä oli kirjoitettu, vai mitä mieltä yhteenlaskun tuloksesta?

Jos on opetellut vain yhtä tyyliä, niinkuin minä, "riksbugg", tapahtuu joskus että ei puhutakaan samaa kieltä, ja tanssisuoritus on sen mukainen. Joku voi viedä jopa kokonaan sivuttain-askelluksella, ja se onkin suurin poikkeus kaikesta mitä olen oppinut eri bugg tyyliä mentävän.

Ei ole mikään salaisuus että bugg kiinnostaa minua kovasti, sen vaihderikkaan liikunnallisuuden vuoksi, ja kun ei ole kilpatanssi tavoitteena, vaan oppiminen, jaksaa se vielä kiinnostaa, oma arvio kun on että en ole koskaan liian oppinut, mutta haluan tulla paremmaksi.

Joku jo miettikin että varmaan käyn paljon tanssimassa? En käy paljon yleisissä tanssissa vielä, mutta kerrat lisääntyvät kyllä. Toistaiseksi käyn harjoitteluareenalla ja siellä olen pyörinyt vasta noin kaksi vuotta.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu