TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kataja 8.1 (KatriinaS 2011-01-10 12:30)

Tanssivaatetuksesta miehisillä silmilläni

Andreas pks
2011-01-12 0:05

KatriinaS : Miten joillakin ihmisillä on taito yhdellä katseella saada toisen tuntemaan itsensä ameebaakin alemmaksi elämänmuodoksi?
Epäilin oman arvonalennukseni johtuvan mm. koltustani, joten Kärsämäelle laittautuessani en antanut ajatustakaan minkäänlaisille hamevirityksille, enemmänkin ulkomuotoni kai kertoi minun olevan lähdössä arkiselle kauppareissulle ostamaan ruisleipää ja tarjousjauhelihaa à la Atria, kuin luistelemaan pitkin parketteja salsan ja cha chan tahtiin.

Mikäli tansseissa hameella tai leningillä on suht. sopiva pituus niin, ettei se ole mauttoman lyhyt niin antaa vaan palaa. Mutta mm. mikäli naisen yläreidet on näkyvissä ja pikkarit meinaa näkyä käänteessä kuin käänteessä niin omasta mielestäni asu on hiukka liian lyhyt.
Makuni mukaan naisen sopivasti peiteltynä kauniit jalatatkin ovat edukseen ja korostuvat siten.
Mielestäni liiaksi avoin pukeutuminen ylä- ja alaosasta on ikäänkuin liian tyrkyttelevä heti kaikki peliin nyt.

Miehelle on eduksi pystyä itse ratkaisemaan näkemäänsä jossain määrin hyvällä maulla pukeutuneen naisen kohdalla. Pientä arvoitusta on hyvä olla ja esim. jossain kohtaa hieman vilahtaa muotoja sopivaisesti tanssin tiimellyksessä.
En tietenkään tässä tarkoita mitään nutturatukkaa ja nilkkapituusleninkiä vaan hyvällä maulla vaikka seksikkäästi pukeutumista parhaimmistoaan esilletuoden.

Mutta makuja on niin monia, että luotan kyllä enimmäkseen naisten harkintakykyyn upeissa tanssivaatteissaan. Niitä sitten miehet voivat ihailla (huomaamattomasti) neitojen päällä.
Annan arvoa naisille, jotka ovat nähneet vaivaa hankkia mitä upeimpia tanssiasuja ja monet ovat varmaan ulkomaanmatkoiltakin juuri sitä varten hankittuja. Eikä niiden tarvitse olla niin viimesen päällekään jos naisen vaisto sen vaan hyväksyy kulloisenakin iltana, johon vaikuttaa niin monet seikat.

Mieluummin voisi sanoa, että osan miehistä kannattaisi pukeutua paremmin tansseihin naisia arvostaen ja heidän vaivannäköään kunnioittaen omalla pukeutumisellaan.

Jos näette minulla olevan mustan silmän niin olen avannut suuni väärässä kohtaa, jota etukäteen jo pahoittelen :)

t. Andreas pks

Vahvistan vielä, että kyseessä on vain oma mielipiteeni ja makuja on monia.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu