TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kari Tapio Im Memoriam (Andreas pks 2010-12-08 0:27)

Kari Tapio Im Memoriam

Ainakiire
2010-12-09 1:37

Laitan tähän omat mietteni. Eilen aamulla luin tiedon naapuripalstalta. Siihen laitoin kommenttia. Alan pikkuhiljaa hyväksymään sen että Hän, suuri musiikkinikkari "on poissa" keskuudestamme.

Luopuminen musiikillisesti suuresta taiteilijasta, Hänen fyysisestä olemuksestaan, joka on ehtinyt levitä laajalle alueelle musiikin välityksellä, monina vuosikymmeninä, toisille enempi henkilökohtaisesti lähelläolevana, tekee ainakin minulle erittäin kipeää tunnealueella, vaikkakaan en edes henkilökohtaisesti oppinut Häntä tuntemaan.

Niin eläväksi olen Hänen persoonansa kokenut näinä vuosikymmeninä, Hänen välittämän musiikin ja laulun myötä, että jatkossakin, muistan Häntä hyvällä ja ikävöiden, Hänen musiikkinsa kautta, sitä kuuntelemalla. Me koetaan tuo luopuminen niin erilaisina, ja kaikki tavat ovat oikeita.

Tiedän että tiputtelen silloin tällöin jatkossakin kyyneleitä, Hänen musiikin muistuttaessa minua Hänen suuruudesta, mutta myös siitä, miten vähän me voidaan päättää ihmisinä siitä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan kenenkin kohdalle, ja mihin tahansa suuntaan valitsemme mennä, jossakin olemme kaikki matkalla johonkin. Valitsen ajatella lohdutuksena tähän kipuun, että jossakin me kaikki vielä kohdataan uudelleen "kun aika on", vaikkakin jossain toisessa meille tuntemattomassa tilassa ja äärettömyydessä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu