TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssietiketista (Josi 2010-12-08 21:17)

Tanssietiketista

Josi
2010-12-08 21:17

Naiviuttani olen tähän asti kuvitellut että se mikä ylipäätään vetää ihmisiä liikuntamuodon nimeltä "tanssi" pariin on liikunnan, musiikin ja uusiin ihmisiin tutustumisen mahdollisuuden kombinaatio. Samalla voi ah niin ihanasti eläytyä kauniiseen tunteelliseen musiikkiin liikunnan avulla NAISEN läheisyydestä nauttien..

Nyt on hieman ruvennut arveluttamaan eräs kohta yllä olevassa listassa. Ei siellä ollakaan tutustumassa uusiin ihmisiin, vaan tanssimassa niiden samojen tuttujen kanssa kuin aina ennenkin. Tuntemattomille annetaan varmuuden vuoksi pakit!

Omista pakeista en niin hirveää numeroa osaa tehdä, koska omassa tanssitaidossa on rutkasti vielä pykäämisen varaa, mutta kun oikeat "kurkotkin" näyttävän saavan pakkeja niin sepäs vetää hieman mietteliääksi...

Viime sunnuntaina pääsin omin silmin näkemään sellaisen tapauksen. Tiesin että hakija oli erittäin hyvä tanssija, siis todella hyvä, joka sai pakit.

No pitihän se tietenkin kokeilla kävisikö itselle samoin. Daami katseli nenänvarttaan pitkin kiireestä kantapäähän mutta suostui kuitenkin. Kyselin miten ilta oli mennyt.. Huonosti oli kuulemma mennyt, 3 hakua koko iltana ennen minua ( sattuneesta syystä en kysynyt kuinka monelle oli tullut annettua pakit :-) Syyksi daami arveli sen että vakihakijoita ei ollut sinä iltana paikalla, samasta syystä naistenvuorokaan ei kiinnostanut, koska se oli varattu vastahaulle...

Summasummaarum:

Mikäli ymmärsin jutustelun oikein, sitä tultiin siis paikalle tanssimaan tuttujen kanssa ja tuntemattomille hakijoille annettiin pakit. Naistenvuorolla haettiin näitä tuttuja sitten takaisin.

Onkohan tämä kuinkakin yleistä ?

PS. Itse en voi kuvitella aivan kesken sellaisia olosuhteita, daamia jolle pakit antaisin. Tanssimaan sinne ollaan menty, ja "rumaa" ihmistä ei ole olemassa,kaikissa meissä on jotain kaunista, se pitää vain HALUTA nähdä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu