TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Helmiä Merisärkällä 27.11 (KatriinaS 2010-11-28 20:08)

Helmiä Merisärkällä 27.11

KatriinaS
2010-11-28 20:08

Eilisiä tansseja olisi voinut sanoa ulkoilmatansseiksi. Niin vähän lämpötila tuntui eroavan sisällä ulkona olevasta pakkaskelistä ainakin alkuillasta, että olin vähällä hakea narikasta toppatakkini takaisin päälle. Tiedä sitten oliko lämmityksessä jotain häikkää vai mitä, mutta onneksi yksi seinällä kiikkuva aparaatti alkoi sentään myöhemmin puhaltamaan tupaan hellempiä hönkäyksiä.:) Sitä ennen sai kuitenkin tosissaan lämmitellä tanssilattialla villatakki niskassa ja hyvä kun ei vielä ne kauniin valkeat kinttaat käsissä, jotka olin tunkenut käsilaukkuun säilöön.:DD

Arktisten tanssien taiasta meidän tanssijoiden ohella sai nauttia Taikakuun paikkaaja Menox(ei pöllömpi bändi, vaikka välillä äänentoisto surrasikin) ja muuan La Strada...;) Yleisöä oli ihan kivasti, tosin enemmänkin oisi saanut olla. Mutta minkäs sille voi, kun maakuntaan ja naapuriinkin oli osunut samalle illalle useammat tanssit ja hyvät orkesterit. Olisi melkein tikkaa voinut taas heittää paikkaa valitessaan, ja aina olisi hyvään osunut. Tosin mulle tuo tikanheitto nyt oisi ollut täysin turhaa.;DDD

Mie pompin taas tapani mukaan paikasta aa paikkaan bee koko illan. Naistentunnilla silloin kun satuin salin puolella olemaan, ryntäilin sinne tänne ja joskus jopa onnistuinkin hauissani.:D Polkkaa ennen varsinkin, jolloin taisin saada aikaan myös yleistä hilpeyttä...XDDD Hauskaa siis oli, tosin mie nyt olen aina onnesta soikeana sattuessani La Stradan kanssa samaan paikkaan.xDD

Illan aikana taisin tanssia melkein kaikkea mahdollista, paitsi rumbaa, jotka jätin väliin taas ihan tahallani. Loppuilta täytti myös cha cha vajauksen, ekat kun jäivät multa sattuneesta syystä väliin. Mutta ilmeisesti joku osasi lukea ajatukseni niistä toisista ja ilta oli siltäkin osalta enempi kuin täys kymppi.:D

... Ja kaiken tämän hilpeyden keskellä kello hiipi hiljaa ja täysin salakavalasti näyttämään viisareillaan yökahta. Tanssit loppuivat, vaikka kuinka olisi muuta halunnut. Oli pakko alkaa ajatella ulkona vallitsevaa kylmää, sekä kaikella todennäköisyydellä tiukujäässä olevia autonlaseja. Mieluusti olisin keksinyt aikakoneen ja matkustanut ajassa taaksepäin... Onneksi se kuitenkin onnistuu edes ajatuksissa, jos ei ihan oikeasti, mietin raaputtaessani jääkukkia irti tuulilasista.

Kaunis kiitos kaikesta tanssittajille; tutuille ja niille parille uudelle kasvolle. Kiitos trubaduureille, juttukavereille. Nähdään taas... toivottavasti pian.

Kirjoittajan avainsanat: La Strada

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu