TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssikavaljeerin valinta (Josi 2010-11-18 20:41)

Tanssikavaljeerin valinta

Jami
2010-11-19 8:32

“Josi 2010-11-18 20:41 PS Kerran Pavilla kävi sellainen tapaus, jonka jälkeen oli naishaulla meikäläiselläkin vientiä :-) Nimittäin tyttö pyörötuolissa tuli hakemaan jivelle;”

Vähän samantapaista on käynyt minullekin. Olin pikkujoulussa työporukan kanssa. Jossain vaiheessa iltaa alkoi tuntua siltä, että nyt vaihdan maisemaa. Mutta koska ilta oli vielä nuori, poikkesin matkan varrella olevaan tanssiravintolaan.

Ravintolayleisöön verrattuna olin ylipukeutunut, mutta en sen antanut haitata mieltäni. Istuin baarin puolella ja seurasin menoa ympärillä. Erityisesti yhtä nuorta naista, joka oli kehitysvammainen. Hän haki kaikkia miehiä tanssimaan, mutta ei saanut ketään lattialle. Huomasin erään miehen baarissa osoittavan tuolle down-naiselle minua ja arvasin, mitä on odotettavissa. Päätin, että en anna pakkeja.

Lattialla sitten oltiin kaikkien silmissä. Nainen roikkui vyötäröotteella minussa. Pukua piti varoa, koska huomasin daamin kuolaavan. Ne kaksi kappaletta käveltiin tai seistiin paikallaan. Ja sitten kun soitto loppui, hän ei olisi halunnut pois lattialta. Vein hänet kuitenkin pöytäänsä, jossa oli ilmeisesti hänen perheensä jäseniä, jotka kiittivät.

Sen verran tutuksi naamani oli tullut siinä tanssissa, että sen jälkeen tansilattialle minua haettiin jatkuvasti. Eikä flaksi johtunut suinkaan tanssitaidostani.

-jami

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu