TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Koskenrannan avajaiset 22.10.2010 yksi kokemus... (SeinäKukkanen 2010-10-23 9:27)

Koodi

Ainakiire
2010-10-31 2:46

Vastaus Humppikselle; Tietenkin kerron vain oman mielipiteeni ja on valtavan paljon eroavaisuuksia naisten keskuudessa, miten toivovat haettavan. Hankalaa on naisen tietää, varsinkin vieraan miehen hakiessa, millä lailla viestittää toivomuksiansa, ilman että loukkaa miestä. Jos on vakipaikka missä usein käy on tilanne varmaan ihan toisenlainen. Ajattelen lähinnä sitä tilannetta, mikä on rajatapaus, eli että olin ehkä jo meinannut antaa pakit, mutta lähdinkin tanssimaan, ja sitten kadun, kun ei tanssi jostain syystä sitten onnistukaan. Esimerkkinä; on piinallista purra hammasta yhteen neljän (yhteensa 2x4) kappaleen verran, kun herra on kiinnostunut vain ainoastaan kävelemään kanssani, harvakseen, kun muistaa astua eteenpäin kaiken kertoilemisensa lomassa, enkä tahdo edes saada suunvuoroa. Huomaan siis ihan selvästi että herra on kiinnostunut enempi seurustelemaan kanssani keskustellen kuin tanssien, ja en sitä toivoisi, koska olen tullut tanssimaan. Herääkin kysymys että mitä vaihtoehtoja tähänkin tilanteeseen olisi ja ehdottaisitte? Minusta olisi reilumpaa tanssittaa minua ja pyytää sitten vaikkapa mukaansa limsalle, jos haluaa keskustella. Nyt en muuta ratkaisua tiennyt ehdottaa kuin että sääntönä ainoastaan kaksi kappaletta, ja siinä ajassa kyllä selviää haluaako molemmat, tanssia useamman kappaleen, lähteä limsalle vai jättääkö muillekin haettavaksi.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu