TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Koskenrannan avajaiset 22.10.2010 yksi kokemus... (SeinäKukkanen 2010-10-23 9:27)

Koodi

Ainakiire
2010-10-29 20:21

Trickster kirjoittaa punaisesta nauhasta 2010-10-25 11:31 Jossakin olen itsekin ollut sitä mieltä että pitäisi olla selvät värikoodit tai j.m.s. eri asioista viestittämässä.

Olen kyllä enempi sen kannalla että, (ehkä jo onkin säännöissä) kukaan ei ehdottomasti saa hakea ketään muuta kuin korkeintaan kaksi kertaa illan aikana, jos ei sitten muusta sovita hakijan ja haettavan toimesta. Se on sellainen yksinkertainen yleinen hyvään etiikkaan kuuluva sääntö mielestäni.

Sekin on ihan selvää että pakit voi antaa sellaiselle jonka epäilee pysyvän pystyssä tanssitilanteessa. Sen sain oppia kerran kantapään kautta, ja kadutti kun en antanut pakkeja, mies kun haki ja tuskin pysyi pystyssä. En kuitenkaan tarvinnut häntä tukea tanssitilanteessä. Melkein mentiin kylläkin nurin aina kun hän yritti pyöräyttää minua vähänkin. Ensimäinen kappale kun loppu, lähti mies siltä seisomalta itse pois ja jätti minut seisomaan keskelle lattiaa. Arvaatte varmaan että tarkkaan olen katellut sen jälkeen kenen kanssa lähden tanssimaan tai ketä haen. Mielestäni iällä ei ole mitään väliä kun haetaan tai haen, mutta sehän on jokaisen omassa harkinnassa, en vaan ymmärrä sitä että sen vuoksi annetaan pakit.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu