TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Vihjeitä naisille tanssimaan pääsystä! (Tangokavaljeeri 2010-07-27 12:08)

Fiftareita vieläkin liikkeellä ja muitakin

Haaveilija
2010-08-06 22:50

Et sitten mene jo huomenna Halkosaareen kun siellä pääsee jo 19:30 alkaen kädenalittelua fuskukurssin merkeissä ja Sinitaivaan keikalla on taatusti keskilattialla KA-tanssijoita ja hyvä tanssimeininki.

Ensi viikonloppu vaikuttaa sekin kyllä hyvältä ja aina olen päässyt kädenalitansseja menemään Finlandersin keikalla. Noin isolla lavalla taatusti ainakin. Ruuhkassa on osattava vaan mennä pienesti. Sama juttu PNP:n soittaessa. Kakkosbändi Walkarit on minulle tuntematon, mutta itse kertomansa mukaan rautalangasta iskelmään, joten tuo oman lisänsä KA-tarjontaan vaikkei buggia ilmoitakaan soittavansa kuin pyynnöstä ja jiven ilmoittaa olevan vakio-ohjelmiston ulkopuolella.

Hyvät bändit tuovat paikalle aina myös osaavia tanssijoita, joten pääsee menemään laajan kirjon tansseja aivan kunnolla lajinomaisesti.

Varjokuva on minulla kategoriassa kitarabändit, mutta on niin osaava, että hoitaa tarvittaessa ja halutessaan laajankin kirjon. Vetää kyllä hyvin väkeä paikalle ja myös fanittajien lauman lavan eteen niillä kerroilla kun olen ollut heidän soitannollaan paikalla. Viime kertani on kyllä viime kesältä, mutta ei kai siitä nyt niin paljoa menty eri suuntaan. Tänä kesänä heidät tavanneet voisivat raportoida päivitettyä tietoa. Fiftarimusiikkibuumi Baseballsin innoittamana on voinut tuoda lisänostetta tai jotain.

Jokainen tanssi-ilta on kuitenkin omanlaisensa ja oma vielä kullekin mukana olleelle, joten kovin paljoa ei voi etukäteen luvata tai odottaa - suuntaa toki, mutta sitten mukaan tulevat erilaiset mieltymykset ja lähtökohdat sekä illan "vire".

Hauskoja tansseja "kiireiselle" ja koeta napata kädenalittelija pariksesi sopivalla asustuksella, sijoittumisella, kasvoillasi ja eleillä tai millä vaan. Onnea matkaan! Äläkä hättäile liikoja!

Kirjoittajan avainsanat: jive, Lappajärvi

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu