TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mistä löytyy tanssittajia ? (Kikka 2010-07-22 11:08)

Mistä löytyy tanssittajia ?

Seikkailija
2010-07-24 13:43

On se kumma, kun tanssipaikoilla on naisia pilvin pimein ja miehiä paaaaaaaaaljon vähemmän.

Riippuu aika paljon lavasta ja illasta. Tuntuu, että naiset tungeksivat tiettyihin tansseihin ja sitten taas toisaalla on hiljaisempaa. Jos ei tunne pääsevänsä tanssimaan niin kannattaisi ehkä valita hiljaisempia iltoja tai pyrkiä ainakin tulemaan paikalle hyvissä ajoin. Monesti naiset pölähtävät paikalle siinä noin tunti tanssien alusta isona parvena ja silloin on varmasti vaikea päästä enää tanssimaan. Vaikka monessa paikassa silloin alkaakin naistenhaku niin kuten on tuossa puhuttu, ei se välttämättä auta.

Toiset miehet taas tanssivat ahkerasti ja hakevat ahkerasti AINA niitä samoja jo moneen kertaan tanssineita naisia.

Kuulostaa kuin minun illaltani. :) Totean vain, että esim. kotilavallani Kisarannassa Sinkku- tai Finkkuiltoina on NIIN paljon suosikkitanssitettavia että tekee tuskaa ylipäänsä ehtiä hakea heistä puoliakaan. Ehkäpä minun suosikkini ovat myös muiden miesten suosikkeja. Pyrin kyllä aina silloin tällöin näinäkin iltoina hakemaan uusiakin naamoja, mutta vähiin se jää. Mutta hiljaisempina iltoina saatan hakea todella paljon myös uusia tuttavuuksia ja näistä sitten osa jää sellaisiksi, joita haluaa hakea näinä ruuhkailtoinakin. Tilanne tanssitettavien suhteen elää koko ajan.

Mutta mitään selkeää logiikkaa noihin miesten hakuihin mä en löytänyt.

Harvoinpa miesten logiikka naisille aukeaakaan, mutta ehkäpä tuo ylläoleva selostukseni avasi ees vähän tilannetta. ;) Luulen, että monilla muullakin tanssimiehellä menee tilanne juuri noin.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu