TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Uuden vai lopun alku? (Humppis 2010-06-03 13:53)

Tanssipaikkojen massailmiöistä yleisemminkin

Seikkailija
2010-06-08 12:27

Miten niin "väittämistämme"? Sinitaivas- ja Finkkutansseissako sun mielestä siis ei yleensä ottaen ole ruuhkaa? :-o

Sivusta heittäen hieman kommenttia. Minusta Sinitaivaan suosio on parantanut ruuhkatilannetta. Muistan vielä vuosi tai kaksi takaperin Finkkutansseja, joissa ei mahtunut välillä muuta kuin vellomaan ruuhkan mukana. Nyt en muista viimeisen vuoden ajalta yhtäkään tällaista tilannetta. Finkkutanssit ovat väljentyneet ja tämä on taannut minulle entistä parempia tanssi-iltoja. Lisäksi kilpailu on pistänyt ehkä hieman urautuneet heput yrittämään parastaan. :) Sinitaivas-tansseissa en muista koskaan olleen ruuhkaa. Mutta ruuhka on hyvin suhteellinen käsite. Itse haluan vältellä autioita tansseja, joissa monesti on hieman hautajaismainen tunnelma.

Kun massa muutenkin vaeltaa samaan paikkaan, niin ainakin mun kokemusteni mukaan on aika toivotonta yrittää löytää lähiseudulta samana iltana toista paikkaa, jossa olisi hyvät tanssit :-(

Tässä olet aivan oikeassa. Tuntuu hölmöltä ajaa välillä kaksikin tuntia tansseihin, joissa tanssii samojen orkesterien ja samojen naamojen kanssa kuin kotilavallakin. Mutta ihmiset ovat laumasieluja ja tälle ei oikein mitään voi. Minulla ei ole varaa lähteä näillä lipun ja bensan hinnoilla epävarmoihin paikkoihin.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu