TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisarannan avajaisruuhkassa mietteitä sinkkuuden vaikutuksesta tansseihin (Pöllöneiti 2010-05-15 23:54)

Tanssia ulkosalla

Päivi
2010-05-18 0:09

"Itse asiassa olen monet kerrat noissa "kesäsaunoissa" hikoillessani miettinyt, että miksi hitossa ei kaikilla lavoilla ole jotain edes pientä ulkolattiaa! Sen ei tod tarvisi olla mitään parkettia vaan ihan joku rupuinen vanerilevy riittäisi -semmoisen kyhää varmaan kohtuullisen helposti.. kait..? :) Eihän sinne tarvisi sitten niiden mennäkään, joilla on hienot kengät ..tai ei luista ..tai jotain ..se nyt vaan olisi, että jos jollekin kelpaa niin "silvuplee" ja jos ei niin eihän se ainakaan keltään pois olisi!"

Sul on mun luonto...

"Jenkallahan on siinä ulkona semmoinen pieni plätti ..mutta missäs muualla? Eipä taida monessa olla ..paitsi Liperin lavalla on ainakin tanssiviikkojen aikaan ollut.. ja Valasrannassa on. Muita ei tule mieleen."

Uittamolla on ainakin joskus ollut juuri sellainen ensimmäisessä lainauksessani kuvaamasi kaltainen ulkolava.

Ja Kellokosken Männistön lavan ulkoparketilla on tullut tanssittua yhdet oikein mukavat juhannustanssit. Tosin se on sen juuri verran kaukana varsinaisesta lavasta, että vaatii oman orkesterinsa tms.

Tangomarkkinoillakaan ei ole enää tanssia kadulla, vaan Tangokadulle on tanssimista varten rakennettu tylsä hehtaarihalli. :(

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu