TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisarannan avajaisruuhkassa mietteitä sinkkuuden vaikutuksesta tansseihin (Pöllöneiti 2010-05-15 23:54)

Sos.statuksen vaikutuksesta tansseihin, omaa pohdintaa

Nadi
2010-05-16 22:50

hyvänä iltana saa tanssia kaikkia tansseja hyvin ja useimpia niistä vielä niin monella eri tyylillä.

Niinno.. en kyllä oikein tiedä mitä sä tarkoitat "tyylillä"? Ja mikä sulle on "hyvin"? Ja mitä pidät "eksperttinä"? Voipihan se olla, että meillä on oikeasti vaan niin eri vaatimustasot eri lajeille, ettei se taso mikä tyydyttää mua tanssillisesti tyydytäkään sua.

Tai sitten sä puhut jostain muusta kuin tanssillisesta tasosta.. ja se on sitten ihan toinen tyydytysosasto se mitä saa kun pääsee tanssimaan määrällisesti monen miehen kanssa hyvin ;)

Mutta mä puhuin nyt ihan siitä, voiko yksi mies tarjota puhtaasti tanssillisesti paremman/monipuolisemman illan kuin mitä mulla voisi normi-ilta olla. Ja vastaus on, että kyllä voi. Mulle voi.

Ja veikkaan, ettet säkään silti vaikka tanssisitkin jonain iltana kaikki illan chachat esmes (max 4?) pääsisi jokaista paria tanssimaan eri tyylillä ja niin, että juuri se hakija sattuisi olemaan juuri sen tyylin "ekspertti"? Jos pääset niin "wau"! :0

Ja jos sulla on useinkin tanssi-iltoja, joissa sua aina hakee lindylle lindyn osaaja ja salsalle salsero ja lisäksi sopivan kappaleen pääset tanssimaan vaikka wcs:ää ..ja rokille hakee buugiekspertti ja toiselle jivettäjä ja sitten vielä löytyy arkkutangoilijaa ja suomitangoilijaa ja humpalle perinteistä taitava ja toiselle kävelyhumppaaja ja buggiin pääset Åhej-buggia yhdet ja etenevää toiset ja snurraa kolmannet ja valssia pääset tanssimaan suomi- ja arkku- ja hidasta ja ehkä vielä foksimaisesti yhdet.. ja niin foksia tietysti ja fuskua yhdet "elisamaisesti" (..älä kysy ;P) ja yhdet lavatyyliin revitellen ja yhdet vaikka potkulindyä ja rumbaa slovarina fiilistellen ja rumbarumbana ..ja chachata yhdet kuubalaisittain kun sattuu semmoinen biisi ..ja toiset lavachachata kun taas semmoinen kappale tulee ..ja yhdet slovarina fiilistellen. Ja pistetään vielä jenkat ja polkat ja masurkat tähän päälle ja tietysti discoswingit.. niin ei voi kuin onnitella! :)

Mulla ei ole ollut kunnia ikinä saada tätä "settiä" illassa rivistä haettuna!

Mutta olen yhden miehen kanssa kahdestaan tanssimassa ollessa vetänyt kaiken tämän. Ainakin. Saattoi olla muutakin ..ainakin jotain epämääräistä "ei-tiedä-mitä-tämä-on-mutta-annetaan-musiikin-viedä".. ja jotkut parit rooleja vaihtaen.. ja muistaakseni vedettiin vielä bachataa ja merengueta ainakin jotkut kappaleet.. ja tietysti kunnon nautiskeluslovarit.

Ja molemmat tiedetään kenestä puhutaan :) Ja mulle se taso on "hyvin" ..ei kun "erinomaisesti". Joka lajissa.

Eihän semmoisia "kymmenottelija"-miehiä tietysti puissa kasva - suurin osa tanssii pienempää lajivalikoimaa. Mutta kyllä mä tunnen joitain muitakin, joiden kanssa tämä "setti" onnistuisi.

Ja sanottakoon nyt vielä, että minä en siis mitenkään ja missään tapauksessa odota moista settiä yhtään keneltäkään. Mulle riittää murto-osa tuosta yhdelle illalle! Kunhan se tehdään tunteella niin muutama laji riittää! :)

Mutta piti nyt vähän puolustautua kun väitit, ettei yhden kanssa pääse hyvään tanssi-iltaan tai "kaikkia" lajeja tai "kaikkia" tyylejä ..niin ..no, mitäs tästä jäi puuttumaan sun normi-illasta? :P

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu