TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisarannan avajaisruuhkassa mietteitä sinkkuuden vaikutuksesta tansseihin (Pöllöneiti 2010-05-15 23:54)

Mietteitä siviilisäädyn vaikutuksesta tansseihin

Nadi
2010-05-16 18:43

Jää miettimään, onko omien tanssiparien siviilisäädyn vaihtumisessa vaikutusta omaan hakukäyttäytymiseen

Mä jäin myös miettimään. Mutta ei mulla ole. Jos siis mies on hakurivissä niin haen ihan säätyyn katsomatta ..muualtahan mä en oikeastaan haekaan. (..ainoastaan yhtä morsettajamiestä olen nöyrtynyt etsiskelemään milloin mistäkin.. ;P )

Eikä monien säätyjä tiedäkään ..ja kyllä mä katson, että jos ne jätkät siinä rivissä tönöttää niin sallittua riistaa ne silloin on. Tanssimiseen siis ;)

Enkä edes tanssi eri säätyjen kanssa eri tavalla vaan samalla tavalla ihan säädyttömästi kaikkien kanssa ;P (- siitäkin täällä kait joskus on väännetty) ..enkä mieti mitä mahdollinen kumppani miettii.. he selvittäkööt asiat etukäteen keskenään tai jälkikäteen tai whatever ..se on joka tapauksessa heidän välisensä asia ja minä haen hakurivistä ja tanssin niin kuin viedään - intohimolla tai intohimottomasti, mutta vastaan sen miehen tanssiin samalla mitalla. Ja minä pidän huolen vain omiasta säädystäni ja hän pitäköön omastaan.

Tämä vuodatus siksi, että jouduin tätä juuri hiukan miettimään. Ensimmäistä kertaa tuli olo, että teenkö jotain väärin. Päädyin kuitenkin siihen, että en tee. Minä vaan tanssin :)

..tai no.. sen verran otan tässä takaisin.. että jos siinä hakurivissä vierekkäin tönöttää kaksi kaveria, joista toisen tiedän varmasti varatuksi ja toisen varmasti sinkuksi ja molemmat on mulle yhtä mieluisia tanssittajia.. ja kuulen lähestyessäni, että "jahas slovaria.." niin kyllä mä pokkaan sen vapaan sille slovarille ja haen sitä varattua sitten vaikka pukittelemaan ..kun mä en kuitenkaan ole vaintanssimassa ;P (Samoin toimin myös jos niistä vierekkäin tönöttävistä toinen on itseni ikäinen ja toinen 20v nuorempi.. kaksin poikkeuksin tässä ikäkysymyksessä kylläkin ;P)

..mutta ellen tiedä mitä tulee ja ehdin hakea sitä varattua niin ei se yhtään haittaa.. tanssinautinto on tietysti sama ..muuta nautintoa sitten ei vaan juuri niistä slovareista ota ..ottaa sitten seuraavista ..tuleehan noita illan aikana eikä mulle jokaisen slovareillekaan haetun tarvitse olla potentiaalinen aamukahviseura :P - osaan tanssia myös platonisesti-intohimoisesti :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu