TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisarannan avajaisruuhkassa mietteitä sinkkuuden vaikutuksesta tansseihin (Pöllöneiti 2010-05-15 23:54)

Kisarannan avajaisruuhkassa mietteitä sinkkuuden vaikutuksesta tansseihin

Nadi
2010-05-16 3:47

Kivaa rapsaa ja luettavaa ..kiva kun olet taas tanssikunnossa! :D

Meillä on sun kanssa tietty eroa aika paljonkin ja huseerataan aika eri miesten kanssa (siis tanssilattiallaKIN *grins*) kun sä olet nuorikaunissuperproo ja mä kuitenkin jo vanhempi täti-ihminen *grins*

Mutta tuli mieleen tästä..

harva tajuaakaan, kuinka suuri ero naiselle tanssi-illoissa tulee vakiintumisen myötä

.., että mä en ole huomannut mitään eroa tanssi-iltojen (tanssillisessa) laadussa seurustelustatuksen mukaan! Oli toki niitäkin miehiä, jotka lopetti hakemisen kuin seinään silloin kun aloin seurustella (..mikä oli luvalla sanoen melko huvittavaa kun ei kukaan niistä ollut mulle mitään ehdotellut aikaisemminkaan :-I ) ..mutta tilalle tuli uusia ja ihan yhtä hyviä/huonoja iltoja tanssillisesti mulla on ollut on se status sitten ollut mitä vaan! Nyt kun taas olen "vapaa" niin osa niistä boikotoineista on alkanut uudestaan hakea, mutta ei se mun tanssi-iltojen tasoon vaikuta tuon taivaallista.

Ehkä mun "hakijakunnassa" ei niin piitata siitä tanssitettavan statuksesta kun suurin osa on vanhempia miehiä ja itse varattuja. Ne ei tietysti ole kiinnostuneita siitä mitä mun makuukamarissa tapahtuu ja tapahtuuko mitään ..kunhan vaan tanssin samalla tavalla kuin ennenkin :)Ehkä nuoremmat miehet on eri - kun niistä iso osa varmaan kuitenkin vielä sitä vaimoa etsii!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu