TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kysymys miehille ja kommentti ravintolatansseista vs. lavasellaisista (Tanssinkaipuu 2010-04-03 21:54)

Kysymys miehille ja kommentti ravintolatansseista vs. lavasellaisista

Tanssinkaipuu
2010-04-03 21:54

On tullut sen vähän kierrettyä ravintoloissa, että en aina koe osaavani siellä puhutta 'kieltä'. Siksipä seuraava kysymys:

Ravintolatansseissa aina silloin tällöin mies saattaa ehdottaa juoman tarjoamista, mitä muuta hän mahtaa silloin 'tarjota'? Ja jos juomatarjoukseen vastaa kyllä, mihin muuhun silloin vastaa myös kyllä? Entä onko korrektia ottaa juomatarjousta vastaan, jos sen nautittuaan haluaa jatkaa tanssi-iltaa muidenkin kuin ko. miehen seurassa?

Jossakin aiemmassa ketjussa, jota en enää löytänyt joku kyseli kokemuksia/kohtaamisia ravintolatansseista vs. lavatansseista. Nykyseltään harvakseen pääsen kumpiinkaan, mutta omien kokemusteni mukaan ravintolassa on kyllä enemmän niitä, jotka ovat tulleet sinne hakemaan juttu- ym. seuraa, ei vain-tanssimaan. Ehdotuksiakin on tullut kaikenlaisia, vaikka rengastettuna kuljenkin. Käykö miehet muuten oikeasti koskaan 'vain-tanssimassa'? ;)

Lavoilla juotavaa - tai muutakaan minulle ei ole tarjottu, eikä ole ehdotuksiakaan tullut. Ehkä tanssilavat ovat profiloituneet enemmän Tanssipaikoiksi, eikä siellä rohjeta tehdä aloitetta niin helposti, vaikka mieli tekisikin?

Mielenkiintoinen havainto sekin, kun minua selvästi iäkkäämpi mies jota olen ennen hakenut lavatansseissa, miesten hakuvuorolla, ja naisten hakuvuorolla, on hän itsekin minua hakenut kaiken sorttisille tansseilla humpasta ja cha chasta tangoon ja hitaaseen valssiin, nyt ravintolatansseissa kuiskutteli korvaan ja pyysi luoksensa yöksi - lavalla sitä ei ole tapahtunut... Olikohan sekin vain pääsiäistipujen ja -munien aiheuttamaa? ;) Vai onko kyse siitä, että tanssiravintolassa käyvät naiset eivät (miesten mielestä) olekaan oletusarvoisesti vain-tanssimassa? :)

Nimim. sosiaalisesti kömpelö :)

Kirjoittajan avainsanat: juoma, Tanssiravintola, lava

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu