TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Liikaa volyymia Ruusulinnassa jälleen. (Ami 2010-03-30 23:31)

Ruusulinnassa jälleen.

Jami
2010-03-31 7:46

Norolan Poijilla oli todella laitteista otettu kaikki irti, luulisin. Siellä naisten rivin seinustallakin tanssittaessa korvia vihloi. Musiikkia ei oikein meinannut erottaa siitä kakofoniasta. Ensimmäisellä setillä varsinkin, kun tanssikappaleet olivat instrumenttaalimusiikkia lähes kokonaan, oli säädöt hukassa.

Taavitsainen & Koivu olivat kyllä minulle sopivilla kappaleilla ja volyymeilla esiintymässä. Maritan paluuta olenkin odotellut. Hänen ensimmäinen setti alkoi hienosti ”Antree” ja perään ”Puuterilunta”. Siitä se ilta minun kohdallani vasta alkoi. Kello taisi lähennellä jotain 22.

Tanssilattia ei ollut tukossa koko illan aikana. Hyvin riitti tilaa keskilattialla niin kuin myös kiertäville tanssijoille.

Mainitaan nyt vielä se illasta, että lattialla oli yksi kilpapari, joka kiinnitti huomiota niin minulle kuin muutamalle muullekin. Takaa tullessaan ajoivat parini jaloille, vaikka etenimme daami edellä tanssisuuntaan(?!?). Seurattuani kilpaparin menoaan tuli seuraava kontakti, kun ajoivat seuraavassa kulmassa seuraavan parin pälle niin, että nassahtaa. Ilkeästi sattui, ja taas alle jääneeseen daamiin. Siitä joutui kilpuripari puhutteluun, jossa kierrokset näytti nousseen puolin jos toisinkin. Luulisi tuollaisella kokemuksella osaavan ennakoida kuvioiden vaatiman tilan ja suunnan, mutta kun ei sitä taideta opettaa…

-jami

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu