TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Suoritus (Päivi 2009-11-30 13:32)

Tunteella tanssiminen

Seikkailija
2009-12-06 16:13

Toisaalta, kuinka moni mies olisi valmis suostumaan naisen vietäväksi.

Itse olen tätä kokeillut ja kyllähän se ihan kohtuullisesti meni ottaen huomioon, että kumpikin osapuoli on siinä heikommassa roolissaan. Mutta, eipä sitä oikein kauaa jaksanut. Vaihtelun vuoksi ihan kivaa.

Muutamat vakitanssitettavistani ovat viimeisen vuoden ajan tanssineet varmaan enemmän viejänä kuin seuraajana ja tämä valitettavasti on alkanut tuntua heidän tanssissaan tietynlaisena ennakoimisena. Viejänhän täytyy jo etukäteen tietää, mikä juttu tulee seuraavaksi ja tämä sitten menee varmaan näillä tytöillä "selkäytimeen" niin, että he olettavat minun viennistä jotain sellaista kuviota, jonka he ovat vieneet ja lähtevät toteuttamaan tätä liikesarjaa. Uskon, että tämä johtuu heidän suuresta vientikokemuksesta, koska ennen he olivat todella tarkkoja seuraajia. Tämä kyllä vie hieman fiilistä, kun nainen lähtee täysin lapasesta kesken tanssin, etenkin ruuhkassa, missä viejän vastuulla on kuitenkin se, ettei törmätä minnekään. Mutta en nää huonona sitä, että tytöt tanssivat keskenään etenkin jos miehistä on puutetta. Sanonpahan vain, että kohtuus kaikessa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu