TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Onko sellainen mahdolista ollenkaan ... ? (SeinäKukkanen 2009-11-28 10:15)

Off topic - ei-tanssivan kanssa seurustelu (onko sellainen mahdollista ollenkaan?)

Mr.P
2009-12-03 22:31

Nalleneiti " Miten ei-tanssia harrastava seurustelukumppani sulattaa edes sen, että toinen ei edelleenkään jätä viikonloppuisin tansseja väliin? Saatika että ehkä vielä treenaa useiden kanssa, niin ettei aika oikein siihenkään riitä. Tai että tarjoutuu lisäksi muutenkin aveciksi ? Vaikkei olisi tipan vertaa edes mustasukkainen, niin ihan ajankäytöllisesti? Vaikka taitaa tuo muu käytännössä seurustelutilanteessa jäädä vähemmälle?"

Olen vapaa ja näin ollen voin selkeillä pelisäännöillä treenata, olla tanssiystävä, aveci, ym. Silloin kun itse seurustelen ja olen suhteessa,niin en myöskään käy tansseissa, mikäli tyttöystäväni ei tanssi tai ei halua oppia tanssimaan. Jos menemme tanssimaan niin tanssimme vain yhdessä. Olen sitä mieltä että jos rakastaa toista oli se sitten tanssiva tai ei tanssiva, niin ei silloin halua muiden kanssa tanssia vaikka kuinka viattomalta harrastukselta se kuulostaakin. Tanssilavalla on aina omat vaaransa tunteiden kanssa ja lisäksi myös niitä ihmisiä jotka kulkevat itsekkäästi vain omia halujaan tyydyttämässä. Tanssin liitetään miltei aina flirtti, eroottisuus ja tunteet, joten mitä muuta sellainen ei-tanssija voi ajatella, kuin olla epä varma ja silti yrittää luottaa, voi olla myös mustasukkainen ja katkera menetetystä yhteisestä ajasta jota oma armas viettää jonkun muun vasttakkaisen sukupuolen kanssa. Ihmettelen niitä monia tanssin harrastaja naisia, jotka ilmoittavat kantansa suoraan eli " jos alan suhteeseen, niin miehen on hyväksyttävä että käyn tansseissa, ja monet jopa sanovat että aikovat tanssia myös muiden kanssa vaikka kumppani olisi mukana, kuulema kyllästyttää tanssia vain yhden kanssa. Ymmärrän sen, että kun on vuosia tanssinut eri miesten kanssa, niin siitä on tullut tapa josta on vaikea päästä eroon. Tämän takia en haluakkaan kumppania tanssi piireistä. Olen sitä mieltä että kaikki teot, ovat joko suhteen hyväksi tai siitä pois. Itse en lähde edes harjoittelemaan tai ryhdy tanssiystäväksi varatun kanssa, koska tiedän miltä hänen kumppanistaan saatta tuntua, on myös itsellä kokemusta siitä miltä tuntuu kun omaa armasta viedään tanssin merkeissä. Silloin kun on vapaa, niin voi nauttia täysillä tanssista ja sen tuomista iloista.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu