TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Onko sellainen mahdolista ollenkaan ... ? (SeinäKukkanen 2009-11-28 10:15)

Onko sellainen mahdolista ollenkaan ... ?

Pia M
2009-11-30 14:32

Mietin tätä pitkään ennen kuin sain muotoiltua vastauksen painokelpoiseen muotoon.

Omalla kohdallani on täysin mahdollista käydä miehen kanssa säännöllisesti vaintanssimassa. Pelkkä jatkuva yhdessä tanssiminen ei mun osalta toimi tunteiden herättäjänä, jos toinen ei ole Siinä Mielessä kiinnostava niin ei hänestä tule sen kiinnostavampaa vaikka kuinka yhdessä tanssittaisiin. Eli jos alun perin oma motiivini on kyseisen herran kanssa vaintanssi, niin se tuskin siitä muuttuu miksikään.

Toisaalta olen myös kokenut, että mikäli joku mies on halunnut ruveta käymään kanssani useammin tanssimassa, niin se erinomaisen harvoin on ollut vaintanssia hänen osaltaan. En siis puhu siitä että mennään yksin lavalle, tanssitaan siellä ja lähdetään yksin pois, vaan nimenomaan sovittuja yhteisiä tanssireissuja.

Olen sillä tavalla hassu noitten parisuhde- ja mieskuvioitten kanssa, että saatan todella lähteä jonkun kanssa tanssireissulle puhtaasti vaintanssimismielessä. Olen kuitenkin jo vuosia sitten moiset reissut jättänyt, koska se toinen osapuoli kuitenkaan ei sitten olekaan ollut vaintanssimismielessä liikkeellä.

Ja disclaimer, että never say never. Toistaiseksi sosiaalinen statukseni on kuitenkin satunnainen vaintanssija ja säännöllinen myöstanssija :-)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu