TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Liian kovaa . . . (SeinäKukkanen 2009-11-17 15:10)

Liian kovaa . . .

SeinäKukkanen
2009-11-17 15:10

Monesti olen osunut lukemaan siitä kuinka tansseissa on herroja jotka puristavat daamia niin että pahimmillaan tekee kipeetä ... tätä puristamista on monen moista ja olen itse kohdannut sitä myös tansseissa ja koskaan se ei ole kivaa =/

mutta

en ole vielä törmännyt aiheeseen missä puhutaan siitä kun mies käyttää vienissään liikaa voimaa kädenalitustansseissa . . . Pääsin hetkeksi taivaaseen ja tämä ilmeni herrana joka tanssitti minua kuin 'perhosta' piti lähellä mutta hellinmiten ja bugg, kävelyhumppa, fusku ym- vastaavat tanssit hän pyöritti sormenpäillä =) niin enenmpää siihen ei vaadita kun vienti osuu oikeaan kohtaa daamin 'askellusta'.

No, nyt minut tiputettiin takaisin 'kuolevaisten' joukkoon ja tämän kokemuksen myötä olen kipeän ikävästi kohdannut voiman viennissä (niin sylitansseissa kuin) kädenalitansseissa (muistoksi mm. mustelmia käsiin)... herkistyttyäni itse kevyeen vientii tämä 'tuska' monin kertaistui, aijempaan kokemuspohjaan nähden!

Kuulutan nyt siis perään muiden kokemuksia sekä näkemyksiä, kommentteja ja toivon myös herättäväni ajatuksia ... itsensä tarkkailuun, kohdistamiseen että löytyykö 'minusta' noita voiman käyttäjän piirteitä ja jos teistä miehistä löytyy kyky tunnistaa tämä piirre itsessänne niin kenties 'impulssin' opetella siitä tavasta pois ...

KIITOS

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu