TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Hidas valssi - liikemäärä (Jenkkis 2009-10-20 11:30)

Ei koolla väliä, kunhan pysyy pystyssä

Jami
2009-11-11 8:18

Vielä jatkan tätä vähän. En sinua, Pilke, tunne, mutta ymmärrän kirjoituksestasi, "Minkä luoja on antanut se pitää ryhdikkäänä kantaa", että olet normaalia kookkaampi.

Oletetaan kuitenkin, että et ole enempää kuin maksimissaan 2 metriä pitkä. Sitä 2,0m pituutta vertaamalla vastaavaan pituuteen, mistä minä edellisessä viestissäni kerroin, tulisi miesparisi olla 160 cm. Sellaisia miehiä, ja lyhyempiäkin, kyllä löytyy. Kumpi silloin vie, se kaksi metrinen vai 160 senttinen?

Ja taas, jos ajattelee niinpäin, että lattialla kohdalleni osuisi vastaavalla tavalla laskien pitkä naispari, pitäisi hänen olla 2,2m pitkä. Kumpikohan meistä silloin vie? Ja mikä on tanssiasento, a-tyyli vaiko avoin vee? Millä korkeudella nenäni on?

"No miulle toi pituusero ei kyllä ole kiusallisin asia" ja "Lähitansseissa joustan itse" , sanot. Hmm.. Kyllä minäkin yhden haun voin tanssia miten vaan, en minä nyt niin tiukkapipo ole. Mutta kun tuolla alkuperäisessä viestissä oli puhe tangon opetustilanteesta ja kuvioista suhteessa parien pituuseroon, niin totean vaan, että kaikkeen ei ainakaan minun nivelet taivu.

-jami

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu