TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Aika vastata... (Humppaelvis 2009-10-15 7:01)

Minun ei pitäisi vastata mitään...

Lutukolli
2009-10-15 13:54

Mutta kun pidit minun kirjoitusta pahimpana kommentina sinun aiempaan vuodatukseesi, kirjoitan jotain kuitenkin. Minulla on varmaankin ollut kirjoituksieni perusteella kyseenalainen maine ja kunniakin on jo ajat sitten mennyt, niin ei tämäkään enää mitään muuta.

Minä pidin sinun tätä edeltänyttä kirjoitustasi pelkkänä trollina, jolla kalastelit vain palstalle kiivaita reaktioita sisältäviä vastauksia. Siinä oli minusta ihan tyypilliset vedätyksen piirteet, tarkoituksellisen naivi ja esitetty yhteenvetomaisesti monien kirjoittajien teksteistä väitteittä sellaisella tavalla, että liki jokaisen tekisi mieli oikaista niistä edes osa. Itse ihmettelin kun monet kirjoittajat jaksoivat vaivautua kirjoittamaan ihan asiallisia vastauksia sinun esittämiisi mielipiteisiin. Odottelin kummaksuen kun et jo aiemmin tullut toistamaan samaa sanomaasi ja naureskelemaan sitten kavereidesi kanssa muiden reaktioille samaan tapaan kuin hiekkalaatikolla toisia kiusaava pikkupoika.

Oma vastaukseni oli kirjoitustasi mukaillen "kieli poskella" palstan pulinaosastolle laitettu antiteesi. Minun huumorini on varmaan aika kehnoa, jos otit sen totena, ja ilmeisesti myös useimmat palstan lukijat suhtautuvat "ei tanssiasiaa"-luokituksestani huolimatta siihen kielteisesti fleiminä. Kirjoitusta ei ihan roskaksikaan arvoituna taidettu palstalta kokonaan poistaa, mutta kuitenkaan ei sitä "suuren yleisön" silmille sallittavaksikaan arvioitu.

Vieläkin epäilen että et ole muusikko, vaan yrität edelleen tälläkin kirjoituksella vedättää meitä ja kalastella vain kiivaita reaktioita. Jos olen tässä väärässä pyydän tietenkin anteeksi ja erityisesti sitä jos olen loukannut sinua henkilökohtaisesti. En suuttunut tai vetänyt herneitä nenääni tästä tai edellisestäkään kirjoitelmastasi. Ennemminkin on huvittnut koko tämä touhu kirjoituksestasi. Helsingin Sanomien yleisökirjoitukset palstan pitkäaikainen toimittaja kertoi ahkerasta palstalle kirjoittaneesta henkilöstä, joka lopulta lähetti toimitukseen kirjeen: En enää kirjoita palstalle - Olen parantunut. Kirjeestä kävi ilmi että hänen lääkärinsä oli suositellut kirjoittamista hyvänä terapiana. Minä en ole ilmeisesti vielä parantunut ja jos minun edellinen vastaukseni tuomittiin fleimiksi sinun juttuusi, joka toisten mielestä oli ihan asiallinen, minähän ne kasvoni olen täällä jo aiemminkin menettänyt, enkä aio tehdä nytkään mitään harakiriä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu