TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tango on nyt kulttuuriperintöä (Karik 2009-10-05 13:14)

Tangon sensuaalisuus?

Marikki
2009-10-11 23:45

Varoitus. Kirjoitus sisältää valitusta ja rutinaa

Etsii etsii ja soisi löytävänsä... Vähän hankalaa hirveän pitkille etsintämatkoille lähteä kun kuitenkin useampiakin tanssipaikkoja on tässä n40km etäisyydellä.

Alan vähitellen uskoa että parasta ennen päiväys on mennyt umpeen niin tanssimisen kuin monen muunkin asian suhteen. Kursseilla ja harjoituksissa sentään vielä pääsee tanssimaan kun on parinvaihto.

Muutama vuosi sitten en rohjennut mennä tanssipaikoille kun ajattelin etten osaa, opettelen ensin kursseilla jotain, nyt kun jotain ehkä osaisin ei yleensä kukaan kuitenkaan hae.

No, näitä olen rutissut täällä jo riittävän monta kertaa, eipä se miksikään muutu. Joskus sentään saan puhutuksi jonkun tutun evääksi ja saa tanssia vaikka koko illan mutta kuitenkin kaipaa sitäkin että rivistäkin haettaisiin.

Viimeksi hikinen tanssi-ilta Kuopiossa Mysrkytuulen voimalla, alkuillasta pari hakua ja sitten saapui paikalle tilattu illan pelastajani jonka kanssa tanssittiin loppuun asti.

Huomenna taas tangon alkeita( yritän eläytyä ja viedä daameja sopivasti) ja sitten seuraajan roolissa BW:tä.

Olen myös yrittänyt houkutella työkavereitani (minua nuorempia naisia) tanssiharjoituksiin ja tanssipaikoillekin mutta hankala on heitäkään mukaan innostaa jos illat kuluu rivissä ja penkissä toisten tanssia katsellen.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu