TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Laitettaisko Metsälinnan systeemejä uusiksi (Stefanus 2009-08-11 13:30)

Miespula ja vuorohaku

Seikkailija
2009-08-11 17:30

No ainakin itse en välitä vuorohausta sitten ollenkaan. Esim. tämän illan sinänsä houkutteleva Kisarannan Syke-ilta jää väliin osittain vuorohaun takia. Toki vuorohaku on parempi kuin sekahaku, mutta en ole vain yleensä viihtynyt vuorohakuilloissa.

Syynkin luulen tietäväni. Lähes poikkeuksetta ikäiseni naiset ovat sanoneet vihaavansa naistenhakua ja ehkä tästä syystä eivät sitten niin innokkaasti hae naistenhaulla, jos sitä on illan mittaan runsaasti. Kuitenkin he lähtevät miesten haulla oikein innokkaasti tanssimaan, joten vastenmielisyydestä minua kohtaan tuskin on kyse. Niinpä sitten jää vuorohakuilloissa tavallista useammin riviin. Tämä tietysti avaa mahdollisuuden vanhempien naisten hakea minua, mutta aika harva uskaltaa hakea nuorta miestä ja usein innokkaimpien joukossa on sellaisia piinaajia, jotka eivät osaa tanssia ja hakevat joka toiselle pelille. Näitä tietysti naisetkin joutuvat kokemaan miesten haulla, mutta jos on varaa valita niin hölmöhän sitä on, jos sellaista ei käytä hyväkseen. Siispä keskiviikkona Rönnille!

Kirjoittajan avainsanat: vuorohaku

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu