TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssi ja parisuhde (Seikkailija 2009-07-24 18:38)

Riittämättömyyden tunteista

Pia M
2009-07-30 13:12

Itse olen itseäni yrittänyt lohduttaa sillä, että vaikka tanssini tuntuu itsestäni toisinaan sujuvan aivan päin prinkkalaa, jopa tanssitettavalle vastenmielisesti, niin oletettavasti se kaikki kurjuus ei sittenkään ulospäin täysin välity ja tanssi on nyt kuitenkin tanssittavaa.

Ja jopa enemmän.

Eilennä Pavilla kävi niin, että miuta haki muuan itselleni uusi tanssittaja, joka tanssi oikein erinomaisesti tangot, mutta jotain minulle haasteellista tanssissa oli koska itsestä tuntui että jatkuvasti askel tökki ja stiplailin ja tukevasta otteesta huolimatta tasapainokaan ei aina ollut kohdallaan.

Mies haki vielä illemmalla uudelleenkin, ja palauttaessaan ihan vilpittömästi katsoi silmiin ja totesi että "olet todella hyvä tanssija!" Jos olisi yhtään virnistellyt tjsp niin olis vielä voinut mennä vitsinä, mutta olihan se uskottava että vaikka itsestä tuntui kompuroimiselta, niin se tunne ei sinne viejälle sitten kuitenkaan välittynyt. Kiitin kauniisti ja vastasin, että niin sinäkin! Niinkuin totta olikin.

Luultavasti tanssija itse ei ole se oikea taho arvioimaan omaa tanssiaan, ainakaan pelkän tuntuman pohjalta :-)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu