TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssi ja parisuhde (Berthot 2009-07-24 14:37)

Riittämättömyyden tunteista

Nadi
2009-07-27 18:37

valinnanvaraa tanssitettavien tasossa, joten ongelmaa en ole kokenut juurikaan ... kun sentään kaikki eivät ole täällä päin niin paljon parempia

Hyvähyvä :)

Ei KAIKKI täälläkään päin ole NIIN PALJON parempia.. ;P

Tässä mun jutussa se tanssittajien taso ei kylläkään ollut se "pointti" ..mulla on hyviä ja huonoja ja hyvin huonoja tanssittajia ja kaikkien kanssa mennään yhtä lailla! :)

Mun ongelma on nämä omien korvien välissä olevat "sisäiset demonit", jotka hyvänä iltana on hiljaa ja antaa mun tanssia rauhassa ..silloin mulla on kivaa ja tanssin hyvin ja nauran ja nautin siitä ja uskon, että tanssittajatkin nauttii mun kanssa tanssimisesta ..ihan sama onko se tanssittaja joku "supernirppaproo" vai joku satunnainen matkailija! :) Semmoisia iltoja on usein silloin kun toisten NAISTEN "taso" on semmoinen tavallinen ja voin häpeämättä seistä siellä "valikoimassa" mukana ja tuntea kelpaavani yhtenä siellä joukossa. Miesten tasolla ei juuri ole väliä!

Mutta jos ne demonit näkee siellä lavalla miljoonittain superproonaisia niin sitten ne tekee pahojaan ja tekee musta vanhanrumanhuonon :'( Ja sitten menen paniikkiin ja vaikka kuinka yritän niin ei se tanssi vaan suju yhtä hyvin enää! Jos tunnen itseni huonoksi niin sitten musta tuleekin huono. Tai ainakin huonompi. Ja mitä enemmän yritän tsempata sitä pahemmaksi se tilanne menee.. *help*

Että siis mua harmittaa oman tanssin rentouden ja sitä kautta tason vaihtelu sen mukaan keitä muita siellä bileissä sattuu olemaan!! >:( Ja yritän oppia säilyttämään oman tanssin sillä omalla "parhaalla tasolla" ja tanssin ilon ja hauskuuden riippumatta siitä satunko mä juuri sinä iltana olemaan sen lavan huonoin vai paras haettava vai jotain siitä mistä tahansa väliltä ..mutta se on mulle vaikeaa! Ja siis sillä "tasolla" mä nyt sitten en tarkoita mitään absoluuttista tasoa ..vaan ihan sitä omana itsenäni oloa! Sitä, että osaisin tanssia rennosti ja iloisesti ilman ajatusta siitä, että "Oonkohan mä tuon mielestä kamalan raskas/tylsä/kankea/ruma/lihava/huono verrattuna siihen ja tähän ja tohon.." ..vähän kuin siinä elefanttivitsissä.. :-I

Valitettavasti silloin kun rupean pohtimaan sitä kelpaanko niin siinä vaiheessa peli on menetetty ..ja siihen yritän löytää ratkaisua! Ja se ei tule siitä, että mulle hoetaan jotain "kyllä sä olet ihan hyvä" ..se tulee ihan omasta itsestä ..että tunnen olevani tarpeeksi!

Se on vähän kuin maratoonareillakin ..että parhaiten pärjää kun pystyy "tekemään oman juoksun" silti vaikka muut menee jossain kilometrien päässä! :P

Mä olen kuitenkin mä ..ihan sama olenko eläkeläisten päivätansseissa vai SM-finalistien bileissä. Tai siis pitäisi olla - seura ei saisi vaikuttaa! Ja ne jotka mun kanssa tykkää tanssia tykkää tanssia vaikka siinä vieressä olisi miljoona muutakin naista joiden kanssa ne tykkää tanssia.. tai siis näin pitäisi oppia ajattelemaan :)

Ja Berthot on kuitenkin maailman paras Berthot vaikka siellä lavalla olisi mijoona parempaa tanssijaa.. ja siksi se nainen siinä suhteessa on, että Berthot on Berthot ..eikä siksi, että se olisi tanssijana jotenkin ihmeellinen :P ..tai siis näin Berthotin pit... ei kun eipäs "Pitäisikään" (Kun inhoan itse lausetta: "Sun pitää...." >:( ..yäk! EI PIDÄ ELLEI TAHO! :P) ..vaan OLISI ITSELLE PAREMPI kun oppisi ajattelemaan :D

Tulipas hiukan sekava ..mutta mulla on kiirus treffeille :P

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu