TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssi ja parisuhde (Berthot 2009-07-24 14:37)

Tanssi ja parisuhde

Burlakka
2009-07-24 16:27

Sehän se on, pelko parisuhteen loppumisesta. Aina sellainen vaara on olemassa, nykyaikana vielä enemmän kuin ennen.

Minusta on hienoa, että olet rehellinen tunteillesi. Tarkoitan sitä, että tunteet on hyvä aidosti kokea ja tiedostaa. Sen jälkeen niistä voi päästää irti ja tehdä valintoja järjellä siitä, mitä tekee.

Joillakin on pakonomainen tarve päästä tanssimaan parisuhteesta huolimatta. Olen kuvitellut, että kun on parisuhteessa, sille on järjestettävä tarpeeksi aikaa. Sellainen tunne ei ole mukava, jos kokee, että tanssit toisten kanssa on parempaa ajankäyttöä ja näin ollen tärkeämpää.

Toisaalta kumppanin pitää vain antaa mennä ja luottaa. Siihen kyllä mielestäni tottuu, että näkee toisen tanssivan, ainakin, jos on itsekin tanssija. Oma taito kehittyy pikku hiljaa ja tanssimisesta ja niistä muista naisista osaa nauttia enemmän.

Voisit ehkä keskittyä muihin asioihin enemmän, ajatuksissa ja teoissa. Sellainen sanontahan on, että se kasvaa, mihin keskittyy. Lisäksi kukaan ei voi olla paras kaikissa asioissa, joten älä anna sen liikaa haitata, että aina löytyy miehiä, jotka ovat parempia tanssijoita. Niitä lavan taitavimpiakin parempia.

Lisäksi voisi ajatella, että se, mitä naisesi tekee julkisesti, ei ole kovin vaarallista verrattuna siihen, mitä jotkut tekevät salassa.

Jos huonosti kävisi, että yksi jättää, niin onneksi toinen ottaa. Vapaat naiset eivät Suomesta lopu. Jättäjä ei välttämättä huomaa jätetyn arvoa, mutta joku toinen voi olla jätetystä aivan onnesta sekaisin.

Mutta sinun tapauksessa kaikki kuulostaa olevan ihan hyvin.

"sillä juuri silloin tuntuu siltä, ettei minulla olisi oikeutta TAAS ottaa samoja juttuja esille."

Ihminen mielestäni oppii sietämään asioita, psykologit puhuvat kyvystä säilöä. Useimmiten asioista kannattaa puhua, mutta jonkin verran pitäisi kai kestää epävarmuutta ja epämukavuuden tunteita ilman, että niitä tarvitsee jatkuvasti toistaa.

Mukavaa kesän jatkoa !

PS. Kyllä mä sen Varkauden tytön vielä löydän :) (tai sitten jonkun muun ....)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu