TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ensikontakti Amadeukseen Jenkkapirtillä (Aito 2009-07-24 1:19)

Amadeus Jenkkapirtillä

Jami
2009-07-24 14:02

Loman viimeiset päivät pitää hyödyntää parhaalla mahdollisella tavalla, joten viides ilta seitsemän päivän sisällä tuli vietetyä tansseissa, nyt Jenkkapirtillä hikoilemassa.

Amadeus on ilman muuta loistava tangolaulaja, esiintyminenkin oli vapautuneempaa kuin mitä telkusta häntä olen aiemmin nähnyt. Omantakeisella tyylillän esitti jenkat ja humpat, mitä minun mielestäni sopii kyllä tanssittavaksi.

Naistentansit oli, ja itse olin matkassa ilman evästä, mikä on yhdistelmänä ensimmäinen kerta. Joten illassa oli monta onnistumiseen vaikuttavaa muuttujaa. Naisten määrä oli valtava, mutta minulle jäi vähän sellainen käsitys, että puolet daameista ei liikkunut koko illan aikana sieltä hakualueen portailta mihinkään, katselivat vaan meininkiä ja esintyjää. Lattialle itse pääsin kyllä aina, kun haettavaksi asetuin, välillä hakualueen ulkopuoleltakin. Joten kyllä sellaisessa naismäärässä on rohkeitakin, jotka uskaltavat hakea.

Tämän Amadeuksen ja Kaija Lustilan olen molemmat nähnyt nyt kolmen päivän sisällä. Kyllä olisi pitänyt jakaa kaksi kruunua tänäkin vuonna. Lustilalle toivon kovaa nostetta arvostuksessa. Kun esitetään oikeita vanhanajan tangoja niin hänen äänensä ja karismansa on uskomaton. Nostaisin hänet Eija Kantolan rinnalle naissolistina.

Kotiin lähdin klo 00.00. Samoin kuin Aito raportissaan mainitsi, Mari Rantasilan ”vain rakkaus” soi radiossa. Näytti olevan hyvä hetki lähteä kotiin, koska monta muutakin tanssijaa tuli samaa reittiä autoletkassa ajellen kohti Lahtea.

-jami

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu