TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Nuoren miessinkun ajatuksia (Armada 2009-05-24 20:09)

Nuoren miessinkun ajatuksia

Seikkailija
2009-05-24 23:35

Myös nuorena miestanssijana olevana kirjoituksesi herätti paljon ajatuksia. Ehdin kuitenkin kommentoida vain yhteen asiaan nyt.

Minun käsitykseeni läheisyydestä ei mahdu se, että tuntemattoman ihmisen päästää intiimille etäisyydelle itseään silloin, kun kuitenkin on varattu henkilö, ja intiimit hetket tulisi jakaa kumppaninsa kanssa.

Kirjoituksestasi ei oikein ilmennyt, mitä tarkoitat sylikontantaktilla, mutta luulen että tässä on yhdellä tavalla kysymys tottumuksestakin. Nimittäin joskus minulle tuotti suurta kynnystä tanssia tytön kanssa poski poskea vasten ja koin sen touhuksi, jota voi harrastaa vain oman rakkaansa kanssa parketilla. Nykyään tuo tanssiasento kuuluu ihan rutiinitanssiin, eikä se herätä yhtään mitään intohimoja. Oikeastaan mieluummin tanssisin ryhdikkäämmässä asennossa, mutta en nyt pistä pahakseni, jos tanssin muutamat kipaleet illassa noin. Mutta voin vakuuttaa, että kyllä siinä on sitten ihan erilainen fiilis, kun tanssii lähiotteessa sellaisen kanssa, johon kohdistuu syvällisempiäkin tunteita! Kokeneimmat tanssijat saattavat havaita sivustaseuraajina, milloin on kyse rutiinitanssista ja milloin parin välillä on muutakin vipinää. Mutta kyllä varmaan useimmiten vain pari keskenään tietää, milloin on kyse muustakin kuin tanssista.

Lavatanssi on tosiaan siitä haastava laji, että siinä päästää tuntemattoman ihmisen "intiimille" alueelleen, mutta kaikkeen tottuu. Jos ajatus tuntuu vastenmieliseltä, niin ehkei harrastus ole sinua varten. Tai sitten sinulle käy kuten minulle ja totut meininkiin. Ja saatat löytää lavoilta sen elämäsi tytön!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu