TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Eka kerta Pavilla, lievä pettymys (Jatsari 2009-04-28 22:26)

Eka kerta Pavilla, lievä pettymys - joopa joo

Kippe
2009-04-30 20:15

Minä kanssa sekoittamaan soppaa. Tämä urputtaja (provo tai ei) ei tainnut olla samassa paikassa kuin minä. Aloitin kesäkauden Pavilla Eijan & Omegan sekä TH.n merkeissä eikä minulla ollut mitään valittamista Eijan & Omegan ohjelmiston suhteen. Tuli foxit, valssit, humpat, tangot, tsatsaat, sambat, hitaat, fuskut, buggit, rokit ja beatit. Eikö se ole kattavaa ja yleisöä huomioivaa musiikkia? Omegalla soitto & laulu kulki todella hyvin, biisit eivät laahanneet ja mikseri osasi hommansa, mistä kiitos artistille, joka haluaa tarjota yleisölle musiikkia, joka ei huuda kaiuttimista niin että helmat lepattavat.

Osa biiseistä oli Eijan omia levytyksiä, ei kai koko iltaa voi muiden biisejä vetää, yleisö haluaa varmasti kuulla artistin omia lauluja. Mä tykkäsin tästä ohjelmistosta, Edit Piafin tutuksi tekemä Padam x3 oli hyvä veto, en ollut kertaakaan kuullut sitä livenä. Sitä paitsi joka keikalla ei ole sama laululista vaan se elää yleisön ja tunnelman mukaan. Ja Kuka? oli niin hienoa kuulla pitkästä aikaa. Kyllä mä aion jatkossakin mennä heidän keikoilleen. Niin!

Urputtaja/provo voisi hankkia uuden harrastuksen, tosin sai mitä halusikin, eli keskustelua asiasta. Mutta mollaamalla syyttä ei ole mikään hyvä juttu. Tekee huonoa karmalle...

Kirjoittajan avainsanat: Eija Kantola

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu