TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
18.4.2009 - Kuntotalolta kohti kesälavoja (Arkkimies 2009-04-21 9:03)

18.4.2009 - Kuntotalolta kohti kesälavoja

Arkkimies
2009-04-21 9:03

Kauden päättäjäiset olivat Kuntotalolla menneenä lauantaina. Normaalista poikkeava tanssi-ilta oli tulossa, yhteensattuman vuoksi. Olin lippuluukulla ajoissa kukkasien kanssa jotka mielelläni ojensin yllättyneelle Sinikalle. Hän on ne ehdottomasti ansainnut menneen kauden hyvin järjestetyistä tansseista.

Ensivalssien soidessa oli vielä kovin väljää, mutta jo reilun tunnin päästä ihmisiä olikin sitten jo mukavasti. Olin mielessäni päättänyt käyttää illan tekemättömien kiitoshakujen paikkaamiseen. Tämä ei kuitenkaan toteutunut, koska jostain syystä juuri suurin osa näistä ihmisistä olikin päättänyt jäädä pois tai luultavammin he olivat jossain muualla tansseissa. Ilta sujui kuitenkin ihan mukavasti tanssittaen tutumpia ja tuntemattomia. KinoJake ja Teuvo Oinas hoitivat hommansa lavalla hyvin. Itse tykkäsin kovasti Teuvon tangoista sekä KinoJaken viulistista.

Mukava tanssi-ilta. Hyviä tanssitettavia, hyvää musiikkia sekä erinomaiset tarjoamiset kahvion puolella.

Kiitos Sinikalle ja kaikille niille ihmisille, jotka ovat viikko toisensa jälkeen laittaneet kortensa kekoon meidän tanssijoiden viihtyvyyden puolesta. Kiitos Kuntotalo, nähdään ja tanssitaan jälleen uuden kauden alkaessa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu