TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Esiinnytkö tanssilavoilla? (19 vastausta) (Tomy 2009-04-03 0:14)

Esiinnytkö tanssilavoilla?

Seikkailija
2009-04-03 22:24

Kyllä. On sitä välillä yrittänyt naisten rivistön edustalla tehdä jotain spesiaalia, mutta mulla on siinä ollu harvinaisen huono karma. Aika usein juuri silloin on tullut mokattua jollain tapaa. Ehkäpä musta ei oo esiintyjäks, vaan siihen hommaan tulee sen verran yliyrittämistä, että kyynärpäät osuvat parin nenään ja taivutukset vaipuvat kopsahtaen lattiaan. Niinpä olen luopunut sellaisesta esiintymisestä ja luotan vain perustanssiin ja sen vetovoimaan naisten keskuudessa.

Joskus olen huomannut, kun jotkut katsovat jos pistelen jotain nopeaa jossain kulmassa ja muutaman kerran on tultu ihan kehumaankin. Minusta se on hienoa, jos joku on tykännyt katsoa minun ja parini tanssia. Mutta esiintyminen on enemmänkin sitä, että yritän luoda parin kanssa mahdollisimman mukavan yhteisen tanssielämyksen ja toivon tämän nautinnon huokuvan katselijoihin. Minusta nimittäin tällaista on kiva itsekin katsoa, kun pitää taukoa. Joillain pareilla on todella hauskoja juttuja tanssissaan, että heitä katselee ilokseen.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu