TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Maaliskuu vauhdikkaasti käyntiin Aitoossa (Seikkailija 2009-03-02 14:02)

Maaliskuu vauhdikkaasti käyntiin Aitoossa

Seikkailija
2009-03-02 14:02

"En tiedä näänkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään!"

Tällainen fiilis oli itsellä pinnassa Aitoon sunnuntaitansseissa. Paikalle oli kerääntynyt pääasiassa aktiivista tanssiväkeä ja ennenkaikkea paljon nuorisoa. Tilaa oli hyvin tanssia, mutta ei myöskään ollut mitenkään autiota, joten paremmat puitteet eivät juuri tansseille voineet olla.

Sinitaivas oli lauteilla hyvin flunssaisissa merkeissä. Hyvin silti jaksoivat pitää tunnelman katossa. Yritin illan aikana oikein kuunnella, mitä kritiikkiä voisi pojille antaa, kun yleensä on tullut vain kehuttua. Kritiikki kun kuitenkin enemmän kehittää, jos sitä osaa ottaa vastaan. Varsinaisesti muita kuin makuasioita ei tullut mieleen. Hitaat valssit olivat minun makuuni hieman aneemiset. Lisäksi äänenvoimakkuus nousi muutamissa kipaleissa turhan korkeaksi, kun ottaa huomioon paikan pienuuden ja väkimäärän. Mitään muuta en nyt keksi.

Erityiskiitokset cha cha -pareista (Mamban uusi kipale on loistava valinta tutun ja turvallisen Perfidian rinnalle), samboista (tulee aina pirun hyvälle tuulelle niistä), salsoista (sama fiilis nousee pintaan kuin samboistakin) ja tietysti rokeista (kerran illassa on mukava päästä kokeilemaan rajojaan).

Plussaa myös Aitoolle mukavasta ja siististä paikasta. Henkilökunta on aina ystävällistä!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu