TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mies tanssii ja vaimo vain odottelee... (Kolli Turust 2009-02-01 14:19)

Mies tanssii ja vaimo vain odottelee...

Fabula
2009-03-01 11:36

Parinvaihdon kiivaanana kannattajana olen minakin siirtynyt tanssimaan tanssilavoilla lähes yksinomaan puolisoni kanssa, ja se on uskokaa vain, taivaallisen ihanaa, keinua rakkaansa sylissä musiikin viedessä. Mitään ei tarvitse puhua, jännittää, antaa tunteen vain kuljettaa. Jos menemme tanssimaan yhdessa, pääsääntöisesti myös tanssimme yhdessä, sillä kyseessä on meidän yhteisen ajan viettoa toistemme kanssa, ja myös yhteinen harrastuksemme. Aika on varattu parisuhteemme hoitamiseen, toistemme kohtaamiseen ja aina myös pieneen flirttiin -puolison hellittelyyn. Parisuhteen onnistumiseen on tehtävä paljon töitä ja yksi tärkeimmistä on kumppanin huomiominen kaikissa tilanteissa sekä pettymysten tuottamisen välttäminen. Parinvaihdosta kannattaa keskustella avoimesti, kiivaitakin keskusteluja voi syntyä jos mielipiteet menevät ristiin ja selkeä molempien hyväksymä sopimus asiasta olisi hyvä tehdä. Minun puolisoni sanoisi, että ensisijaisesti minun kuuluu ottaa hanen tarpeensa huomioon, ja jos hän toivoo, että tanssin hänen kanssaan niin minä teen sen ilomielin, koska hän on minulle rakas ja tärkein. Parisuhdettani en riskeeraisi vain omista näkökulmistani lähtevistä syistä.

Ja kuten savoks sanottiin, niin onpa taidettunna männä liian pitkälle jos muija tai ukko huitellee muijen kanssa enemmin kuin oman eikä ota oman tunteita huommioon. Siinäpä kannattaa pysähtyä tosissaan oikein miettimmään mitä paetaan. Puolisoll on oikeus sannoo, et nyt riittää muien vokottelu ja se pittee uskova.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu