TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mies tanssii ja vaimo vain odottelee... (Kolli Turust 2009-02-01 14:19)

Mies tanssii ja vaimo vain odottelee... mutt' ei kauan

Kolli Turust
2009-02-01 18:02

"Tuskimpa siekään haet vaimostasi vanhempia naisia - Nehän ei ole kivoja tanssitettavia, eikä ne osaa edes tanssia, eikä ne vedä puoleensakaan ;)"

Tuo ei pidä paikkaansa. Ihan nuoria tyttöjä en ole juurikaan hakenut (paitsi kohteliaisuushauille), koska melkeinpä saatan tuntea silmiä selässäni, että "tuolla sitä likistellään nuoria tyttöjä". Olen harrastanut jo muutaman vuoden tanssimista ja pyrin pitämään oikeanlaiset tanssiotteet. Vaimoni on kouluttanut, huomauttaa kyllä jos puristan liikaa. Ja hänen mielestään aika usein pidän liian tiukasti kiinni. Olen kuitenkin joskus koettanut vierailta varovasti tiedustella, että puristanko liikaa, ja kukaan ei ole koskaan sanonut, että "juu, kyl sää puristat liikaa"; hymyilevät vain ja sanovat että et ollenkaan. Tiedä sitten heistä, onko se vieraskoreutta.

Hiukan likinäköisenä en edes osaa kunnolla arvioida naisten ikää 30 - 40 -vuotiaista ylöspäin. Suoraan sanottuna haen tuttuja tanssitaitoisia naisia, joihin olen tanssimalla tutustunut - ja aina niitä samoja, kun kerran mulla on varaa vain muutamaan tanssiin illassa muiden kanssa.

Jos joskus olen yksin liikkeellä, sitten skaala on laajempi - ja sitten taas tuppaa tulemaan sellaisia uusia "tuttuja, joita pitäisi ehdottomasti tanssittaa". Ja näin vakiotanssitettavien piiri sen kun kasvaa, ja vaimon tanssikertoihin tulee lisää painetta :( Ja lisäksi tunnen oikeasti laiminlyöväni joitakin sellaisia, joita aina ennen tanssitin, mutta viime aikoina en ole "ehtinyt" - huoh...

Minusta sellaiset naiset ovat tavallaan etulyöntiasemassa, joilla on oma pari tansseissa. He sentään saavat kohtuullisesti tanssia, yksinäiset saattavat jäädä todella vähälle! Mutta se ei vissiin saisi olla meidän ukkomiesten ongelma?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu