TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Onko "oikeaa" buggia olemassakaan? (Etsijä 2009-01-12 10:41)

Onko "oikeaa" buggia olemassakaan?

Seikkailija
2009-01-16 18:39

Minulta ei kysytty, mutta voisin antaa vain yhden maallikon mielipiteen.

Ymmärsinköhän oikein, että on vain yhtä buggia ja nämä kaikki eri tekniikat pitäisi pystyä yhdistämään mukautuakseen erilaisiin tottumuksiin ja toiveisiin?

Näin se minun mielestäni menee. Miehenä on tietysti se etu, että voi itse viedä miten haluaa, mutta toki naisenkin tottumuksiin on kiinnitettävä huomiota. Itse huomaan, että osa naisista arvostaa laajoja ja selkeitä vientiliikkeitä ja osa seuraa hyvinkin pieniä vinkkejä ja arvostaa vapautta.

Mielestäni kannattaa opetella sellaista buggia, mistä itse pitää. Kaikkia kun ei voi millään miellyttää. Ja ehkäpä kuitenkin on tärkeää, että osaa viedä hyvin jotain versiota verrattuna siihen, että yrittää räpeltää vähän kaikkea huonosti.

Lavalla pyörivä bugg on käyttökelpoinen silloin, kun on kova ruuhka. Sitä mahtuu tanssimaan todella pienessä tilassa joko keskilattialla tai jossain nurkassa/kolossa. Sitten taas kun on enemmän tilaa niin etenevä sanotaanko sitten tyypin 3 bugg on mielekästä ja hauskaa.

Tanssin ilon pilaa kyllä minulta se, jos mietin koko ajan että meneekö tietty tanssi juuri lajinomaisesti. Totta kai on mukavaa pyrkiä tanssimaan "oikein", muttakun makuja on monia ja naiset pitävät eri asioista niin ei kannata liikaa murehtia omasta versiostaan. Kursseilla on kiva käydä oppimassa uusia juttuja omaan tanssiin, mutta jos aina yrittää matkia opettajaparia niin siitä tulee loputon taival.

Kirjoittajan avainsanat: bugg

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu