TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kuntotalo - lauantai 3.1. -09 (Arkkimies 2009-01-04 23:45)

Kuntotalo - lauantai 3.1. -09

Aito
2009-01-05 14:59

Tuiskun kirjoitus sai itsenikin kirjoittamaan lauantai-illasta Kouvolan Kuntotalolla, vaikkei mun kyllä pitäny mitään kirjoittaa. Mutta tunsin jotenkin kohtalosisaruutta Tuiskuun kun hän kirjoitti niistä tuntemuksista mitä tuli kun kukaan ei hakenut tanssimaan vaikka olis kui itse halunnut. Tuli mieleen montakin tanssi-iltaa mitkä on mennyt juuri noin kuin Tuiskulla, tämä lauantai oli kyllä poikkeus vaikka olinkin ensimmäistä kertaa yksin Kuntotalolla....

Minun piti saada matkaseuraakin, vaikka yllättäen tansseihin päätinkin lähteä, mutta sitten tämä matkaseura perui lähtönsä esteen vuoksi. Mietin kyllä tovin että lähdenkö sitten minäkään, mutta kun Savolainen sanoi että minun pitää mennä vähän tuulettamaan lomani loppumisen kunniaksi ja kun olin jo asunkin valinnut, mustavalkoinen päästä varpaisiin asti, niin pitihän minun sitten lähteä. Johan siitä kaksi viikkoa olikin kun PNP:n viimeksi näin ;D

Minun asulleni tai varsinkin kengille naurettiin illan aikana paljon. Siinä oli ehkä syy siihenkin, miksi niin hyvin pääsin tanssimaan. Aiheutin nimittäin hilpeyttä sillä että minulla oli toisessa jalassa musta ja toisessa valkoinen kenkä. Eikös se ole sitä mustavalkokenkäisyyttä? Pusero ja hame ja hiusrusettikin oli mustavalkoinen, niin pitihän kenkienkin olla ;D Muutaman lausahduksen kuulin asiasta vähän negatiiviseen sävyyn, mutta minusta itsestäni kengät oli niin "hienot" etten välittänyt noista tuhahduksista :)

Miestenhaulla pääsin erittäin hyvin tanssimaan. Yhdestä hausta olen enemmän kuin onnellinen, ihan siitä syystä että tämä erittäin taitava mies ei ole koskaan ennen hakenut minua ja nyt haki ja vieläpä takarivistä. Naistenhaulla ehdin hakea vain murto-osaa siitä mitä olisin hakenut, jotenkin vain ne miehet joita olisin tahtonut tanssittaa, katosi johonkin alta aikayksikön. PNP:n soitto oli hyvää niin kuin aina, mutta rehellisyyden nimissä on kyllä annettava myös vähän negatiivista palautetta, nimittäin naistentunnin musavalinnoista. Minä kun en niistä humpista niin välitä, niin ärsytti kun niitä tuli jopa kahdet nt:n aikana. Sitten tuli parit kipaleet rock-jive-linjaa ja en minä uskalla ketään uutta mennä sellaiselle hakemaan kun oma osaaminen on niin ja näin ja sitten mitään hirveitä riepotuksia ei niveleni kestä. Niinpä multa jäi peräti 4 kappaleet naistentunnilla hakematta :( ja se kyllä harmitti. Ajattelin jo lähteä kotiin het naistentunnin jälkeen mutta en sitten kumminkaan. Mutta hyvissä ajoin ennen puoltayötä kumminkin. Kotimatkallakaan en tainnut nukahtaa kertaakaan, en ainakaan muista jos niin onkin tapahtunut ;P

Tanssia sain siis paljon, tosin jenkat, masurkat ja polkatkin tuli mentyä tyttöparissa, mutta muuten tanssasin kyllä suu korvissa miesten kanssa. Ainoa mikä minun oloani hiukan häiritsi, oli koti-ikävä. Juu-u, aika säälittävää vai mitä? Nainen on pari tuntia kotoa pois ja jo Savolaista alkaa ikävöimään :( Huolestuttavaa, mutta onneksi oli hyviä tanssisylejä joissa ikäväänsä pääsi lieventämään.

Kun yhden aikaa yöllä sitten könysin Savolaisen viereen, olin kahdesta asiasta erittäin onnellinen. Siitä että olin siinä oman rakkaan vieressä juuri silloin ja siitä että olin tullut lähteneeksi tansseihin - ne nimittäin piristi kummasti!!!!!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu