TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Suotta Satulinnassa? (Eloveena* 2008-12-28 16:01)

Uudenvuodenlupaus - ehdotus naisille

Tapani
2008-12-30 10:45

Olen pitkälti samaa mieltä. Minua ei erityisesti häiritse se, jos minua ei haeta, enkä halua, että minua haetaan vaikka se ei erityisesti huvittaisi. Joko tanssi ei ole kovin kaksista koska naista ei oikeasti nappaa, tai mikä vielä pahempaa, nainen onnistuu näyttelemään uskottavasti hauskanpitoa - jolloin saatan hakea myöhemmin häntä, enkä jotakuta toista, joka oikeasti tykkää tanssia kanssani.

Sitäpaitsi noin menettelemällä nainen saattaa napata minut joltakulta toiselta, joka olisi oikeasti halunnut tanssia kanssani, mutta joka ei esimerkiksi ollut huomannut minua alkuryntäyksessä.

Jos jotkut naiset haluavat edistää tanssiharrastuksen säilymistä elinvoimaisena hakemalla aktiivisesti naistenhaulla niin se ei ole välttämättä huono idea, mutta hakuja voisi minusta vähän kohdistaa. Jos tälläisiä hakuja tekee, niin minusta ne kannattaisi kohdistaa etupäässä lupaaviin aloittelijoihin. Siis sellaisiin miehiin joita ei tule haetuksi etupäässä siksi, että he ovat uusia eivätkä erityisen hyviä tanssijoita - vielä.

Luulen, että suurin osa pitempään tanssineista miehistä ei välittäisi hyväntekeväisyyshauista, mutta useiden aloittelijoiden jatkamisintoa ne voivat hyvinkin edistää. Sitäpaitsi lupauksen pitäminen on helpompaa ja hauskempaa kun se edistää suoremmin omaa etua eikä vain jotain geneeristä lavojen hyvinvointia. Jos lupaava aloittelija jää harrastuksen pariin hänestä voi tuotapikaa kehittyä parkettien partaveitsi joka edelleen muistaa kuka hänelle oli kiltti kun hän ei vielä osannut.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu