TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Fiilistellen Köpin ja PNP:n tahdissa Ruusulinnassa (Aito 2008-12-14 13:23)

Ruusulinnassa 13.12.08

Jami
2008-12-15 7:34

Näin joulun alla tuppaa olemaan viikonloput niin kiireisiä johtuen pikkujouluista, omista lomamatkoista ja sukulaisten ja tuttavien merkkipäivistä, ettei ole päässyt oikeisiin tansseihin mukaan moneen viikkoon. Tanssikengät on ollut jalassa monta kertaa, tanssilattiallakin on seisoskeltu ja kärsimyksellä humalaisten tanssimista katsottu. Kaiken huippuna yksi pelle, joka kaatui päin pariani osuen otsallaan häntä poskipäähän. Mustelma silmän alla on muistona siitä.

Nyt kuitenkin tanssihalut meni velvollisuuksien edelle, ja auton nokka suunnattiin Ruusulinnaan.

PNP:n tanssimusiikkista olen aina pitänyt, eikä se käsitys muuttunut nytkään. Varsinkin heidän vanhempi tuotantonsa sopii minulle erityisen hyvin. Tanssilajeja löytyi jokaiselle, monipuolinen setti.

Köpi Koski ja Projekti oli illan toinen yhtye. Minulle se oli täysin tuntematon yhtye. On esiintynyt kyllä niissä paikoissa, missä yleensä tulee käytyä. Mutta nimekkäimmät yhtyeet ovat kai se, mikä ratkaisee, mihin tulee lähdettyä.

Köpi Koski & Projekti soittaa aivan mahtavaa tanssimusiikkia. Ei ole yhtään PNP:ta huonompi. Pääsi suoraan minun suosikkilistalleni. Jotenkin vaan kaksi puhallinsoitinta tanssiyhtyeessä, trumpetti ja saksofoni, ei sovi lavamusiikin profiiliin omassa päässäni. Mutta nyt sekin harha tuli korjattua.

Normaalista poiketen poistuimme jo klo 1.00, vaikka soitto jatkui. Johtuen tanssitauosta pohkeet olivat aivan hapoilla, ja parini selkä alkoi myös oireilemaan. Mutta vaikka keho pyytää armoa niin kuitenkin hyvä mieli oikean harrastuksen parissa antaa voimia jaksamiseen kaamoksen keskellä seuraavaan tanssi-iltaan saakka.

-jami

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu