TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ei ollenkaan turhaa! Eli täysin turhaa. Miten olis reisitanssi? (Humppis 2008-12-09 22:14)

Kuinka laajassa käytössä on termi sylitanssi?

Walker
2008-12-13 0:34

Aika harvan olen kuullut sitä käyttävän, osittain tietenkin johtuen siitä koska mielestäni erittäin hyvin tunnetua seksitanssikäsitettä en itse käytä, vaan annan sen suosiolla seksitanssipiirien käyttöön. Säännöllisesti sylitanssi käsitettä käyttävät kokevat sen todennäköisesti niin, että kaikki käyttävät sitä yleisesti.

Lavakisoissa sylitanssi käsitettä on käytetty jonkin verran. Olen lukenut jossain muutetun sylitanssikilpailun nimi lavatanssia vastaavaksi, kun kilpailuun ilmoittautui oikeita sylitanssijoita. Valitettavasti tekstiä en ole mistään uudelleen löytänyt.

Viimeisen kymmenen vuoden aikana sylitanssia on tehnyt tunnetuksi lukuisat television rikos/poliisisarjat tai muuten vaan kaupunkien yöelämäkuvaukset. Niissä saattaa olla pitkiäkin yhtämittaisia jaksoja, missä näkyy eroottisia tansseja ainakin taustalla. Usein kuitenkin tanssi on sijoitettu aika hyvin esille. Sylitanssille näissä otoksissa annetaan myös aika runsaasti tilaa - niin julkiselle salissa tapahtuvalle sylitanssille kuin myös intiimille takahuoneissa tapahtuville sylitansseille. Olen ihmetellyt ääneenkin, että kuinkahan kauan television katselijat jaksaa näitä "seksitanssisarjoja" katsella. Joka tapauksessa nämä "seksitanssisarjat" sylitansseineen ovat myöhäisillan katsotuimpia ohjelmia. Ei siis mikään ihme, että sylitanssi tunnetaan erittäin hyvin erityisesti seksitanssina. Elokuvissakin näyttää sylitanssikohtaukset olevan aika suosittuja. Pikaisesti silmäilemällä elokuva-arvosteluista löytyi parikin mainintaa sylitanssikohtauksesta. Ei mikään ihme, että varsinkin nuoret tuntee hyvin mikä sylitanssi on. Ja mitä enemmän kanavia on niin sitä enemmän sitä tuutista tulee.

Kirjoittajan avainsanat: sylitanssi, lap dance, seksitanssi, eroottinen, eroottinen tanssi, seksi, klubi, televisio

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu