TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Miehet jakelivat rukkasia Järvenpäässä (Linnea 2008-10-26 12:06)

Miehet jakelivat rukkasia Järvenpäässä

Seikkailija
2008-10-31 16:01

millä kriteerillä miehet sitten naisia hakevat..?

Voin vastata vain omasta puolestani, mutta ehkäpä tämäkin auttaa.

Kun olin aloittelija, hain ihan summanmutikassa rivistä. Koska olin epävarma, hain itseäni vanhempia naisia ja se oli hyvä tikki. Heidän kanssaan pystyi rentoutumaan ja heidän kanssaan oli todella hauskaa. Lisäksi sain paljon hyviä vinkkejä ja arvokkaita tanssikilometrejä alle. Tämän ohella yritin aina hakea myös nuorempia enemmän omaan ikäluokkaani kuuluvia ja pikkuhiljaa tuttujen määrä kasvoi myös nuoremmissa. Sitten aina kun näitä tuttavuuksia sattui lavalle, niin totta kai hain heitä, koska minun ei tarvinnut enää jännittää heidän seurassaan.

Nyt, noin 4 vuoden aktiivisen tanssin jälkeen, tilanne on sellainen, että tuttuja on todella paljon. Niitä on vain kertynyt pikkuhiljaa. Jos menen esimerkiksi Satulinnaan ja Finkut ovat lauteilla niin vaikka hakisin joka kappaleelle tuttua, niin en ehtisi hakea kaikkia. Niinpä näissä tansseissa uhkaa käydä juuri nurinkurisesti. Koska ekasta kappaleesta jo noin puolet kuluu hakutoimenpiteeseen niin sitten tulee tanssittua tuplia ja triploja ja näin tilanne vääristyy entisestään siinä mielessä, ettei voi tulla enää uusia tuttavuuksia. Niinpä väittäisin, että naisen oma aktiivisuus ratkaisee paljon saako tanssituttuja vai ei. Jos minua hakee uusi naama naistenhaulla niin haen kyllä takaisin, jos tanssi tai kemia on edes jotenkin yhteneväiset. MUTTA, en välttämättä tee sitä niiden tanssien aikana, vaan saatan hakea joskus myöhemmin kun seuraavan kerran ollaan samalla lavalla. Tämä ehkä tuntuu käsittämättömältä, mutta näin se melkein menee.

Jos kuitenkin tuttujen suuresta määrästä huolimatta haen uutta naamaa, niin kriteerini ovat seuraavat:

1. Ensinnäkin oma fiilis täytyy olla hyvä. Jos olen vähän maissa niin todennäköisemmin haen vain tuttuja, koska heidän kanssaan voi rauhassa "alisuorittaa" (sori vaan kaikille tutuille) ;)

2. Katseemme ovat aikaisemmin jollain tavalla kohdanneet mielenkiintoisesti.

3. Miellyttävä olemus.

4. Osaa (havaittu katselemalla) jotain tanssia hyvin, niin voin kokeilla miten se sujuu minun kanssani.

5. Viettää aikaa jonkun tuttuni seurassa.

6. Yrittänyt selvästi hakea minun naistenhaulla, mutta ei ole ehtinyt, kun joku muu on ehtinyt ensin.

Tässä näitä jotka tulivat äkkiseltään mieleen. Uusille tuttavuuksille suosittelen aktiivisuutta erityisesti vähän hiljaisempina iltoina. Silloin hakija jää paremmin mieleen ja on sitten helpompi löytää naistenhaun jälkeen sekä pienemmän ihmismäärän vuoksi että myös sen takia, ettei tuttuja ole niin älyttömästi. Itse ainakin asetun lähes jokaisissa tansseissa naistenhaulla riviin, joten kyllä minut sieltä pystyy bongaamaan.

Kirjoittajan avainsanat: hakukriteerit

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu