TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Naiselle varma haku (Casimir 2008-10-28 10:45)

Huolimaton pukeutuminen

Josef
2008-10-30 16:39

"mikäli ei panostaisi pukeutumiseen lainkaan, löytyy siitä huolimatta hyvin usein joku innokas 'yrittäjä'"

En usko tuota edellä kirjoitettua. Esimerkki valaissee asiaa.

- - -

Minulla on ymmärtääkseni erittäin huono flaksi tanssipaikoilla. Arka kun olen hakemaan, eikä minua naistenhaulla ole vielä kahta kertaa useammin haettu, aika kuluu seisoskellen. Mieli muuttuu apeaksi ja tuntuu, että kukaan ei ole kiinnostunut.

Tapasin viime viikolla muutaman tansseissa käyvän neitosen. Siinä keskustellessamme utelin, kuinka he saavat mielensä innostuneeksi ja miehet hakemaan. Yksi heistä, haalean hiiren oloinen neito, totesi ikään kuin sivulauseessa, että joskus huolimattomuus auttaa. Tieto omasta huolimattomasta pukeutumisesta saa olon jännittyneeksi, mutta kuitenkin ”cooliksi”.

- Kun pari kertaa parketilla pyörähtää, jopa miehet innostuvat.
- Kerro tarkemmin!
- No, kyllähän sinä tiedät, sanoi neito aavistuksen punastuneena.

Lauantaina Pavilla kokeilin neuvoa. Tunsin jännityksen kihelmöintiä. Huomaakohan kukaan?

Narikanhoitaja ainakin huomasi.

- Hei, jättäkää se palttoo tänne säilöön!

Kahden setin ajan emmittyäni tein parketilla pienen kierroksen ja hain käsilaukkurivistä ikäistäni tätiä. Ensimmäisen tanssin aikana hän vilkuli miestenrivin puoleen ja ohitse kiitäviä pareja. Toista kappaletta odottaessamme kysyin kuin ohimennen:

- Mitäs tykkäät?
- Eipä ole kovin paljon mielenkiintoisia miehiä paikalla.
- Tarkoitin kyllä pukeutumistani.
- Siinähän se.
- Et huomaa mitään huolimatonta?
- Hien hajuako tarkoitat?

- - -

Olisiko flaksini parantunut, jos olisin avannut paidasta toisenkin napin?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu