TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Miehet jakelivat rukkasia Järvenpäässä (Linnea 2008-10-26 12:06)

Miehet jakelevat rukkasia vain Järvenpäässä?

Jami
2008-10-28 19:06

Onhan niitä pakittajia kai jokaisella tanssipaikalla, eipäs nyt leimata Jäkeä muutaman taukin vuoksi. Ikävää se on rukkasten sajalle, mutta vielä nolompaa antajalle.

Itse olen saanut pakkeja lähinnä ravintolatansseissa. Suurin määrä, neljät peräkkäin samasta pöydästä. Jokainen vastasi tanssin pyyntöön pyytämällä 10 euroa, liekö ollut joke tai mikä lie, mutta minä tulkitsin pakeiksi.

Noista nirpoista kun Jivetär mainitsi, niin en tiedä, ketä he oikeastaan ovat ja millä tanssipaikalla heitä on. Nimittäin viime kesänä oli lähilavalla Taipaleen Reiskan tahdittamat tanssit. Menin ilman evästä, mikä on erittäin harvinaista. Päätin, että haen ainoastaan niitä parhaita tanssijoita siitä läheltä esiintymislavaa, niin että olisi vähän vertailtavaa omaan tyypilliseen tanssiiltaan. Joten pakkien saamisen mahdollisuus piti olla maksimaalinen.

Naisten tuntiin mennessä hain kahtatoista eri naista, enkä saanut ensimmäisiäkään pakkeja. He käyttäytyivät erittäin etiketin mukaisesti, tanssitaito heillä upea, keskustelu ja käytös moitteetonta. Naistentunnin alettua oletin, että nyt joudan lepäämään, mutta väärässä olin. Vastahakuja tuli jatkuvasti. Kahvioon oli juomatauolle pakko poistua, mutta sieltäkin haettiin. Kiitos.

Sellainen asia jäi mieleen miesten hakurivistä, että mitä siellä paremmassa hakupäässä pitää patsastella ja pähkäillä, kun musiikki soi, niin silloin hakemaan. Kun en seissyt eturivissä, niin joutui kiertämään hitaampia. Jos ei osaa päättää, niin silloin sitten siirrytään taaemmaksi.

Ja sitten vielä sellainen kummalisuus, että vaikka ainakin kerran viikossa käyn tansseissa, nyt jo yli kahden vuoden ajan säännöllisesti, niin hakemistani naisista ei kukaan ollut nähnyt minua milloinkaan aikaisemmin? Kyselivät, että millä lavalla vaikutan. Minulle noista hakemistani suurin osa oli naamatuttuja. Johtuisikohan siitä, että sinkut ei katsele pariskuntia, vai miten olen ollut niin näkymätön.

-jami

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu