TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ajattelemisen aihetta antoi...? (Jerryjee 2008-10-28 9:44)

Ajattelemisen aihetta antoi...?

Seikkailija
2008-10-28 15:37

Erittäin hyvä keskustelunavaus!

Täällä ilmoittautuu yksi, joka oli rivissä naistenhaulla aina kun teki mieleni tanssia kyseiset kappaleet. Nyt kun muistelen niin pari kolme kertaa sieltä tuli lähdettyä pois ilman hakua, syynä se, että on todella typerä fiilis jäädä KESKELLE lattiaa hölmöttämään ja odottamaan hakua. Naisillahan rivit ovat lattian reunalla. Niinpä on kätevämpää siirtyä joko kahvion puolelle tai narikan viereen, josta ainakin minä pääsin kyseiset kappaleet sitten tanssimaan. Paljon käytännöllisempää kuin jäädä keskelle lattiaa seisomaan.

Panin kyllä merkille, että naiset jättivät myös paljon hakematta ja naistenhaku oli paljon rauhallisempi. Positiivista sinänsä ettei ole kauhea paniikki päällä ja naisetkin voivat lepäillä hakuvuorollaan, eikä tarvitse hakea vain velvollisuuden takia. Nykyäänhän se vähän normitansseissa on niin, että naiset hakevat paniikinomaisesti sellaisia miehiä tanssimaan, joilta toivovat jatkossakin saavansa hakuja, vaikka itse kappale ei miellyttäisi yhtään.

Paha sanoa vaikuttaako tämä miehiin ja jäävätkö he seuraavalla kerralla kotiin, mutta minun näkökulmastani tanssit olivat erinomaiset. Missään nimessä en kannata sekahakua, koska silloin ei voida rauhassa hakea sitä ketä haluaa ja tulee kiusallisia tilanteita, kun kesken oman haun joku toinen hakee minua. Väkisinkin pakkien määrä kasvaa, sillä monesti hakua edeltää jo katsekontakti ja sitten ei mielellään haluaisi sitä omaa hakua keskeyttää.

Kirjoittajan avainsanat: naistenhaku

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu