TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisarannassa kesää lopettamassa (Humppis 2008-09-20 15:15)

Kisarannassa kesää lopettamassa

Seikkailija
2008-09-20 17:10

Kisaranta tarjosi tällä kertaa täydelliset puitteet onnistuneelle tanssi-illalle. Viikko sitten kiroilin ruuhkassa Valasrannassa, mutta nyt oli tilaa "hulppeasti". Finkuilla tuntui olevan ohjelmistossa tavallista enemmän tunnelmakappaleita, joka sopi kyllä hyvin minulle. Kädenalitettavaa tuli kuitenkin ihan tarpeeksi illan mittaan, kiitos Myrskytuulen, jolla on minun mielestäni erinomainen ohjelmisto. Jatkakaa samaan malliin!

Monesti juuri Finkkutansseissa olisi paljon itselle tuntemattomia, mutta koska tuttujakin on runsaasti niin hyvin usein tulee yöllä mietittyä paluumatkalla, ettei tullut taaskaan haettua ketään uutta naamaa. Tänä iltana tilanne oli toinen. Vakiotanssitettavien kanssa tuli tanssittua hieman vähemmän ja uusia tuttavuuksia taisi tulla ainakin kuusi kappaletta. Se on minun mittapuullani paljon. Erästä tällaista uutta tuttavuutta tanssitettaessani mietiskelin, että selvästi kumpikin meistä osaa tanssia (uskaltaisin näin itsestänikin väittää), mutta ei vain nyt löydy yhteistä säveltä. Yritin mukauttaa vientiäni aivan erilaiseksi kuin yleensä ja se auttoi hieman, mutta ei vain tullut sellaista onnistunutta fiilistä niille hitaille. Tytön naama oli aika happaman oloinen tanssien jälkeen, joten totesin, että olin aistinut oikein. Täysin päinvastaista koin erään tutun kanssa Finkkujen viimeisen setin hitaiden aikana. Fiilis oli aivan huikea ja kumpikin nautti tanssista valtavasti. Näitä kun tulee lisää talven aikana niin arki ei varmasti paina liikaa!

Jos haluaa illan numeroiksi muuttaa niin musiikki 9.5; tanssitettavat 10, oma fiilis 9,5; ja kuntoilu 8,5. :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu