TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Huikaiseva loppunäytös riutalla..Ei ehkä ihan niinkään. (Milonguero 2008-09-01 1:47)

Riutan erillisohjeet turhia....

Speedy
2008-09-02 20:16

Olen joka Riutan käynnilläni tanssinut lähinnä reuna- ja sitä lähintä kaistaa pitkin, joko sylitanssina tai liikkuvana kädenali juttuja. Aina olen päässyt suhkot helposti etenemään muualla paitsi naistenrivin ja orkesterikorokkeen kohdalla. Pujottelua ei tarvitse tehdä sen enempää kuin muuallakaan. Sen pömpelin reunan olen jättänyt lähinnä hitaille tanssijoille omaan rauhaan.

Joten en näe mitään syytä miksi siellä ei toimisi sama yleinen systeemi. Nuo kaksi kohtaa on muuallakin ne ruuhkan paikat.

Jos tuo Riutan "erinomaisuus" pitää vartavasten tuoda esille normaaleja tanssikäytäntöjä muuttaen, niin niiden ohjeiden mukaan ei siinä orkesterikorokkeen kohdalla saisi tanssia ollenkaan kädenali tansseja koska sitä reunakaistaa ei siinäkohden ole ;)

Vaan antaa riutan pitää omat sääntönsä, jos muuten ei pysty erottumaan muista paikoista.

Kiinnostaa tietää kenen keksintö se yleensä on ja milloin tullut tuskin kuitenkaan ihan alusta asti.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu